Tuning Gilera 180cc

Advertisement - register to remove this

andere uitlaat (180cc)
malossi cilinder 175cc (sneller dan std)
malossi MHR krukas
Rollen en trekveertjes evt drukveer
malossi vario
grotere carb

dit heb ik ergens ooit zitten lezen
dat iemand met zijn runner 180 had gedaan motorisch
 
Hangt een beetje af van welk bouwjaar je hebt...
de oude blokken SD beter niet te veel vermogen instoppen... anders breken de carters doormidden...

verder is er genoeg anders spul verkrijgbaar (2-takt)...
Langere vertanding = hogere top, Multivar vario enzo...

Ook van uitlaatjes is er al een ruime keuze: PM, Malossi, Galassetti, DIG, ASP1 en 2 enzo...
 
Originally posted by PowerFreak
Waarom zou je een 180cc opvoeren? Wat is de top dan?

tweetakt is tweetakt... dus opvoeren die hap :)

omdat standaard die uitlaat er onder andere niet uitziet...
top van onze runner is 145 teller ofzo liggend, maar koppel enzo kan altijd beter :p

spijtig dat Scooterboy 'm voorlopig standaard wil houden :p
anders had ik wel mooi ASP uitlaatje uitgezocht :p
 
Originally posted by Atilla the Hun
kan je een 180 cc ook als brommer verzekeren dan?

als je dom bent wel ja
nemen ze hem ook meteen in beslag als er wat is of gewoon zelfs zonder rollerbank... Ze kunnen hem zo innemen (niet meer dan logisch...)
 
Last edited:
Kunnen we weer ontopic?

Ik denk dat de topicstarter graag geholpen wil worden...

Gast uit Leuven wil binnenkort PM testen (die 360°), dus van zodra er ervaring hiermee zijn zal ik ze neerzetten...

voor betrouwbare uitlaatjes heeft Giannelli ook wel wat. Presteerd best, maar is geen terugloper...
 
Back
Top