Tuning forum/list meeting!

Status
Not open for further replies.
Ik kom met Xander en andere dewd, MET 3 SCOOTS, 1 met MHR TEAM en 1 met MHR SPEED en 1 met MANSTON, waarschijnlijk alle 3 MET RUN..... :)
 
Originally posted by Hebo_NRG


geen boesje :| Baal net zo errug als jij, en denk nog wel een stukkie meer

Ik baal sowieso nog veel meer want mijn klote hoere scoot ligt in duizend stukjes in de schuur te verrotten sinds ee half jaar of zoiets!!!!!!

:|
 
EEY Mensen wel een beetje op tijd komen he...
Ik ben er zelf al om stipt 11ur want om 2uur moet ik alweer vertrekken naar mijn huisje......om flink te gaan zuipen.

Dus om 12uur vind ik dat er wel al een hoop brute gozers moeten zijn ;)

De weg erheen is best makkelijk.
Je gaat eigelijk gewoon naar Eindhoven airport die weg erheen.
en dan is het op een industrie terrein....Er staan daar echt vet groote loodsen van Schuitema. Je weer wel zon groote groene loods....nou op dat terrein daar achter is het volgens mij.
Bij eens of andere bedrijf. op het terrein komt de Testbank te staan. Want die heeft natuurlijk wel stroom nodig.

"mhh er onduidelijke uitleg het spijt me ;)"
Greetings
 
Ik wil heel graag naar de meeting, is er nog iemand met wie ik kan meerijden??? in een bussie ofzo (geen scooter) , vanaf omgeving rotterdam als kan, ik zou ook nog een stuk met de trein ergens heen kunnen komen ofzo

ik hoor t graag mzzls
 
Show tuningsdelen

Twins zal op de meeting diverse tuningsdelen showen, o.a. van de merken HEBO, POLINI, YASUNI.

Bel voor meer info hierover naar twins: 040-2845535
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Ik baal sowieso nog veel meer want mijn klote hoere scoot ligt in duizend stukjes in de schuur te verrotten sinds ee half jaar of zoiets!!!!!!

:|
ik weet precies wat jullie bedoelen, mijn scoot was zo goed als klaar, wou nog testrunnetje doen :|
mja dan maar zonder scoot komen.
 
Re: Show tuningsdelen

Originally posted by Twin
Twins zal op de meeting diverse tuningsdelen showen, o.a. van de merken HEBO, POLINI, YASUNI.

Bel voor meer info hierover naar twins: 040-2845535

Dus? Ga ff ergens anders spammen ofzo :|
 
Re: Show tuningsdelen

Originally posted by Twin
Twins zal op de meeting diverse tuningsdelen showen, o.a. van de merken HEBO, POLINI, YASUNI.

Bel voor meer info hierover naar twins: 040-2845535

Voor meer HEBO bel DDL :| :|
 
IK kom zondag ook samen met alvabrain met de trein maare zou iemand mij alsjeblieft willen zeggen welk stationn ik moet nemen in eindhoven, ik las wel al dat ik vanaf daar de bus ACHT moet nemen en dan laatste halte?
 
Originally posted by Raymon_K
IK kom zondag ook samen met alvabrain met de trein maare zou iemand mij alsjeblieft willen zeggen welk stationn ik moet nemen in eindhoven, ik las wel al dat ik vanaf daar de bus ACHT moet nemen en dan laatste halte?
`


Eindhoven CS en dan gewoon uitstappen trap naar beneden lopen en naar rechts lopen!!!
Dan zie je dus allemaal bussen komen en gaan!!!
Ergens in het midden ongeveer komt dan lijn 8-Acht(wat een lol)
Waar je moet uitstappen weet ik niet !!!

8)
 
Originally posted by QuadraRacer
als je nog een station verdergaat als het CS dan zit je al dichter bij Acht en kun je het eigenlijk makkelijk lopen.
zit daar ergens wel een station jah maar intercity's stopppen daar niet... en het is trouwens een station eerder dan CS (als je vanuit het noorden komt), acht ligt ten noordwesten van Ehv...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top