Tuning forum/list meeting!

Status
Not open for further replies.
Ik kom alsnog met de Typhoon met volgende setup:

19mm Dellie
Malossi powerfilter
Malossi recht spruitstuk
Malossi VL11 membraan
Yamashi krukas
Getuned carter
Jolly Moto
Eletrische waterpomp
HPI binnenrotor
Malossi overrange
Yamashi halfpoelie
Polini speeclutch
Primaire malossi vertanding (rf=9!!)

EN ALS BELANGRIJKSTE:

een ORIGINELE 50cc (!!!!!!!)

oftewel,

het loopt voor geen fliker, de carbu is niet afgesteld, de binnenrotor ook niet en over de vario&koppeling ga ik het niet eens over hebben, bovendien bengelt er heel gaar tegengefabriekte alfa radiateur voor.....Waarvan ik niet weet of hij koelt....

Maar ik wil er met scoot zijn, dus niet lachen als jij mij ziet. Ik heb trouwens een zeer bruut getunede Hebo Alu 70 met vlinderpoort (manston niveau) maar dat lukt helaas niet meer voor de meeting om die erop te slingeren :(
 
Voor de dewd's die naar het station komen: wie weet er hoe we vanaf het station bij die truckerstop komen??

Ik weet ongeveer hoe we in 8 kunnen komen maar verders nix :p
 
Originally posted by Ronnie Runner
Voor de dewd's die naar het station komen: wie weet er hoe we vanaf het station bij die truckerstop komen??

Ik weet ongeveer hoe we in 8 kunnen komen maar verders nix :p

ik ben dwd die bij het station komt en er vanuit gaat dat een van de andere station dwd's de weg wel weet 8P
 
Ik denk dat we gewoon op het station met ze allen moeten afspreken, ik ben er iets van 3 over 11 ofzo. Probably met kater en al :p
 
Originally posted by Ronnie Runner
Voor de dewd's die naar het station komen: wie weet er hoe we vanaf het station bij die truckerstop komen??

Ik weet ongeveer hoe we in 8 kunnen komen maar verders nix :p
ik weet ook wel hoe ik in acht kom... boschdijk helemaal afrijden (laaaangg stuk) en dan rechts de AnthonyFokkerweg in (ook een grote weg) en dan weer een heel stuk rechtdoor en dan ligt het aan je rechterkant, maar dat industrieterrein is best wel groot, dus waar het nou precies is:? :? I dunno...
 
boeiuh, beter met 20 man de weg kwijt dan alleen :W ik kom ook, mits mijn brommer klaar is....... en dan ben ik ook om 11 uur op station, en als we een beetje in de buurt van die truckerstop zitten kan je qua drukte wel zien waar het is :)
 
Originally posted by SpeedfightFreak

ik weet ook wel hoe ik in acht kom... boschdijk helemaal afrijden (laaaangg stuk) en dan rechts de AnthonyFokkerweg in (ook een grote weg) en dan weer een heel stuk rechtdoor en dan ligt het aan je rechterkant, maar dat industrieterrein is best wel groot, dus waar het nou precies is:? :? I dunno...
]

mja das toch al iets he,als we het nie kennuh vinden dan gaan we gewoon op het geluid af :p
Of we vragen het gewoon aan iemand he 8)
 
kleinuh!!!! :)

Tim komt samen met zipmongool en nog 2 andere dewds in ws een gare 3 cilinder sukskie nog wat :)

zonder scoot, helaas :|
 
Ik kan nog regelen dat me scoot meegaat, maar dat kan natuurlijk alleen als ie rijdt.
Dus als ik me scooter zaterdag heb kunnen fixen, dan is de kans dat ik scooter meeneem groter en dan zal ik ook cker een run maken als ie een beetje degelijk is afgesteld :)
 
Originally posted by Hebo_NRG
kleinuh!!!! :)

Tim komt samen met zipmongool en nog 2 andere dewds in ws een gare 3 cilinder sukskie nog wat :)

zonder scoot, helaas :|


GEEN SCOOT?
|( :| :'(
 
Originally posted by Daanje
Ik kan nog regelen dat me scoot meegaat, maar dat kan natuurlijk alleen als ie rijdt.
Dus als ik me scooter zaterdag heb kunnen fixen, dan is de kans dat ik scooter meeneem groter en dan zal ik ook cker een run maken als ie een beetje degelijk is afgesteld :)


Go Daniel Go Daniel!!!!
8)
 
Originally posted by Daanje
Kleine geblondeerde idioot met rooie puma's: DvD (Daniel)

Grote niet geblondeerde idioot met rooie puma's: Daanje (Daniel)

8)

Ben niet meer blond, ben nu ook slimmer geworden :p
 
Originally posted by Apriliaracer
Wie komt er eigenlijk wel met scoot, en wie gaat een run doen?

ik kom met brommer (mits rijdend...) :) en ik ga GEEN run doen, reden: brakke airsal 70 (nieuwe cilinder doe ik er nog niet onder, gelijk naar eindhoven rijden lijkt me niet slim, gooi hem erop als ik terug ben) en ook heb ik een brakke afstelling denk ik :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top