Tuners, zoals DDL/TK

Advertisement - register to remove this

Je hebt ook nog G.W. tuning, AVDM tuning, Heiko Tuning, volgens mij doet Twins ook nog tuningswerk. DDL is wel één van de bekendsten op 2 takt gebied en heeft zeker zijn naam gemaakt
Oja Heiko was ik vergeten, ik zal ff doorkijken en er eentje uitkiezen.
 
Je hebt ook nog G.W. tuning, AVDM tuning, Heiko Tuning, volgens mij doet Twins ook nog tuningswerk. DDL is wel één van de bekendsten op 2 takt gebied en heeft zeker zijn naam gemaakt
heiko tuning hoort imo niet bij die namen thuis.. maargoed eigenlijk alles behalve ht zal ik ook mn eigen spul heen brengen
 
Dennis neemt niks meer aan.
Als je de tijd hebt kun je HK in duitsland eens proberen. Die levert ook kneiterstrak vakwerk hoor
Post automatically merged:

heiko tuning hoort imo niet bij die namen thuis.. maargoed eigenlijk alles behalve ht zal ik ook mn eigen spul heen brengen
Welk eigen spul
 
AVDM! Aanrader!

Het hangt er ook een beetje vanaf waar jezelf woont en hoever je wilt rijden (eventueel) of welk spul je wilt laten tunen.
 
Dennis neemt niks meer aan.
Als je de tijd hebt kun je HK in duitsland eens proberen. Die levert ook kneiterstrak vakwerk hoor
Post automatically merged:


Welk eigen spul
Hendrik heeft als ik het me goed herinner nog nooit op 1 van m'n berichten geantwoord :D Geen idee of die het druk heeft of gewoon z'n zaak slecht voor elkaar heeft, maar ben daardoor iig nooit verder gekomen bij hem.
Wel 1 ding bij em besteld (flens voor uitlaat), die werd netjes vrij snel geleverd, maar past helaas niet, moet ik nog een mailtje over sturen, maar ik verwacht dus geen reactie :p.

Ik zou idd afhankelijk van waar je woont de meest lokale nemen, toch wel zo prettig om even langs te kunnen en dingen face to face te kunnen bespreken plus je wilt het resultaat ook (neem ik aan) op de testbank hebben.
 
Ddl tuning levert echt echt mooi werk
Twins levert ook mooi werk allen is die antony een vreemde vogel
Heiko is een junkie die rotzooi levert
Mrz tuning in duitsland is ook super goed
Helaas zijn er vele niet meer zoals,
XSH ,RR-TUNING ,KOOPMANS ,JST TUNING
 
Ik zou idd afhankelijk van waar je woont de meest lokale nemen, toch wel zo prettig om even langs te kunnen en dingen face to face te kunnen bespreken plus je wilt het resultaat ook (neem ik aan) op de testbank hebben
Dit dus!

Voordat je een of andere gozer die je niet kent een paar meier in zijn klauwen drukt en je dure cilinder/carter toe vertrouwd wil je hem in de ogen aankijken. Althans ik wel.

Het is niet dat ik twijfel aan de kennis of kunde van de meeste. Even de uitschieters daar gelaten, wil ik er gewoon een goed gevoel aan over houden.
Ook zodat je niet met de kutzooi zit mocht er onverhoopt een keer wat fout gaan en dat kan natuurlijk altijd.

Ook wil je bv als het spul weer in elkaar zit nog een keer langs om op de bank te gaan. Afstelling regelen of dat soort zaken.

Ik heb alleen ervaring met AVDM en kan alleen daar een mening over vormen. Maar ik ben dik tevreden.
 
Ddl tuning levert echt echt mooi werk
Twins levert ook mooi werk allen is die antony een vreemde vogel
Heiko is een junkie die rotzooi levert
Mrz tuning in duitsland is ook super goed
Helaas zijn er vele niet meer zoals,
XSH ,RR-TUNING ,KOOPMANS ,JST TUNING
Had zo uit mijn mond kunnen komen, alleen spreek ik Mr XSH nog dagelijks al paar keer gevraagd of die niet ff zn frees uit het stof wilde trekken. Maar hij heeft het te druk
 
Hendrik heeft als ik het me goed herinner nog nooit op 1 van m'n berichten geantwoord :D Geen idee of die het druk heeft of gewoon z'n zaak slecht voor elkaar heeft, maar ben daardoor iig nooit verder gekomen bij hem.
Wel 1 ding bij em besteld (flens voor uitlaat), die werd netjes vrij snel geleverd, maar past helaas niet, moet ik nog een mailtje over sturen, maar ik verwacht dus geen reactie :p.

Ik zou idd afhankelijk van waar je woont de meest lokale nemen, toch wel zo prettig om even langs te kunnen en dingen face to face te kunnen bespreken plus je wilt het resultaat ook (neem ik aan) op de testbank hebben.
Ja ik wil hem ook zeker op de testbank laten draaien, ben toch wel benieuwd wat ik eruit kan halen.

En inderdaad is het handig als het dichtbij is, maar zit er haast geen 1 in mijn omgeving.
Post automatically merged:

Dit dus!

Voordat je een of andere gozer die je niet kent een paar meier in zijn klauwen drukt en je dure cilinder/carter toe vertrouwd wil je hem in de ogen aankijken. Althans ik wel.

Ja en dan verneukt die de cilinder, en weg is je geld.
Ik ga ook 100% naar een tuner die weet wat die doet, en veel goeie resultaten kan laten zien.
Post automatically merged:

AVDM! Aanrader!

Het hangt er ook een beetje vanaf waar jezelf woont en hoever je wilt rijden (eventueel) of welk spul je wilt laten tunen.
Kan niks meer vinden van AVDM, alleen zijn facebook waar niet gereageerd wordt.
Iemand die weet hoe ik hem kan bereiken?
 
Back
Top