This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuner's Desktop? 8)

let niet op de res, ik draai normaal 1280x1024, maar ik denk, ik verklein hem ff, anders duurt het uren voor de modemusers

de background is een desert eagle van counterstrike

[This message has been edited by Jasper (edited 05 May 2001).]

stealth, is dat w2k of winxp ?

jasper: bevalt je wintv kaart? is het de pro versie? want ik wil er binnekort ook eentje halen.. zit er bv een remote bij?

Deze is van mij, anders had ik mijn vette winamp skin van porshe gt ook even laten zien, maar zo wou hij niet, ik heb ook welles een ducati op de achtergrond 996r

Mijn icoontjes willen trouwens niet meer, en worden wit of gestreept, wat kun je daar tegen doen? hey, tha bomb, ook een beetje met webdesign bezig? enne freez, vet spel he, colin mcray!

Hier een screenshot van m'n desktop (Windows XP beta)..

8)

[This message has been edited by Prozhen (edited 05 May 2001).]

[This message has been edited by Prozhen (edited 05 May 2001).]

Originally posted by Freezerator:

jasper: bevalt je wintv kaart? is het de pro versie? want ik wil er binnekort ook eentje halen.. zit er bv een remote bij?

w2k, zeer relaxed

ik loop eigenlijk nooit vast alleen heb nu na 5 maanden (heb het in januari geinstalled) dat ik me config. scherm niet meer in kom, krijg dan een bepaalde error maar dat moet ik ff fixen

maar echt ik heb in die 5 maanden misschien 3 chrashes gehad

dat van me config scherm hebbik ook gehad, draai nu weer w98se vanwege spelletjes enzo

vette desktop prozhen, vooral die prullenbak

Originally posted by Freezerator:

mwoah, het bevalt me wel, heb hem er alleen weer uitgehaald, heeft er 3 dagen ofzow ingezeten, er zit een remote bij ja, het is de normale versie, dus studio PCTV..... wil je hem kopen btw?!
nieuw is ie zo'n 140/150 piek volgens mij.... zeg maar wat je er voor geeft
hij is gloednieuw......

Spelletjes werken perfect hoor hier, weet niet wat je allemaal speelt maar Q3, B&W, Q2 en CS werken hier allemaal perfect. Heb zelfs meer FPS in Win2k dan in Win98(SE).

Originally posted by Zillion:
Mijn icoontjes willen trouwens niet meer, en worden wit of gestreept, wat kun je daar tegen doen? hey, tha bomb, ook een beetje met webdesign bezig? enne freez, vet spel he, colin mcray!

ja ben ik wel mee bezig ja... jij ook?
heb je al wat leuks online staan?

Hey Freezerator en Jasper, ik zag dat jullie allebei het spel Black&White hebben? Is dat een cool spel, want ik zit te twijfelen of ik dat spel neem of iets anders...

greetzz van Mr-Z

------------------
Save a whale,harpoon a honda

Uhm, tja, ik heb een back-up geleend van iemand, maar ik vind de controls best kut van dat spel.

Nastro: plaatje is dood?

Stealth: UT is traag in w2k