This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tunen van mhr

cris

Bolletje Runner
misschien wil ik mijn mhr team(70) laten tunen,ik heb ook een mhr team uitlaat,rhq,22mm,delta clutch zal dit veel zin hebben met mijn set-up en verlies ik dan ook ergens vermogen? en hoeveel vermogenwinst heb ik dan ongeveer en waar kan ik dat het beste laten doen?
 
ik weet het nog niet zeker(mijn pa vind hem nu al veel te hard gaan)maar ik ben gewend aan die snelheid en ik wil harder.dat auto-wheelie is wel lachen trouwens.
 
Originally posted by cris
ik weet het nog niet zeker(mijn pa vind hem nu al veel te hard gaan)maar ik ben gewend aan die snelheid en ik wil harder.dat auto-wheelie is wel lachen trouwens.

die zul je waarschijnlijk kwijt zijn dan (autowheelie)
 
je verliest je vermogen onderin omdat je topvermogen bij een hoger toerental komt....

je verplaatst het dus maar je verbreedt je powerband niet
 
ruud jij woont toch ook in tilburg, ,wat voor scoot heb je(mitchel of rachid heeft het weleens over je)
 
WIE heeft het over me :S

ennuh vergeet niet dat een renner een lange wielbasis heeft en veel gewicht op het voorwiel
 
ik weet bijna niks van computers dus hoe zie ik een profile of zo,en toch gaat mijn runner bij stilstand omhoog(ook met volle tank),die van danny gaat zelfs bij het rijden omhoog.
 
heb je die onderdelen er apart opgezet of alles tegelijk???ik ben best benieuwd of die overrange set veel schilt op een runner in optrekken??