tunen hoe leren

malossi23

love 125 cc :p
hallo
ik heb een vraag, ik heb al wa een tijdje ervaring met scooter, enz ma wil leren tunen alle weten hoe en wat er veranderd moet worden of kan getuned worden zoals cilinder.. enz ma kvind geen sites waarop genoeg informatie staat, wie heeft een goede handleiding of weet waar een goede site is.
alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

Heb zelf ooit één week een scooter gehad , sindsdien bekend geraakt met het forum en nu al heel wat bijgeleerd. Zelf ben ik ook geen 16, dusja een scooter zal ik pas binnen een half jaar hebben :p . Dus ja rondhangen op het forum en bepaalde artikels zoeken op google ofzo. Heeft echt wel veel geholpen ;)

idd, koop een scooter en ga er net zo lang mee rotzooien totdat je precies weet wat iets veranderen betekent voor de afstelling en rijgedrag van je scooter! Daar begint het mee...

het echte tuning gebeuren zoals carters uitvijlen en cilinders tunen... tja dat kan je beter overlaten aan de profs, die hebben er de apparatuur voor.. als je dat namelijk zelf gaat doen, heb je kans op een hoop vastnaaiers en dergelijk 8P

ja ma dan kunde het nooit leren he, en heb al wat geklooid met scooters, en ben zelfs ook al geen 16 meer :), ma wilt het gewoon leren zie opsites mensen die da met een dremel doen , dus da moet toch haalbaar zijn... btw leren is nog nie uitvoeren he :)

hebk ook gedaan... op me 11e met een puchje leren ouwehoeren toen ik 13 was zat er een goeie 70 onder en zelf gemaakte 70 pijp en presteerde goed... gewoon een goedkoop iets kopen en demonteren... je leert door ervaring.

Back