Tumic Tweetaktinjectie

Vond dit via een site van school

toen ik er wat meer van te weten wou komen kwam ik dit topic tegen
aub:

1z1tpy0.jpg

[IR]http://i32.tinypic.com/9sa5af.jpg[/IR]

gr,
 
ja he :)
was er nog wat meer info over aan het zoeken maar is bijna nix meer over te vinden, zouden ze dat nog maken hier kan zeker nog winst uit gehaald worden 8)
 
ik heb dat blad van moto 73 hier nog zal ik ff een foto ervan proberen te maken en weer te posten(heb geen scanner :shamed:)? (trouwens ik heb de bladen vanaf eind 1997 nog allemaal liggen dus voor verzoekjes oa pm maar ff)
 
het werkt wel maar is niet leesbaar,
geloof dat er ongeveer hetzelfde geschreven staat in het artikel dat ik gepost had, vind het trouwens een super idee, vermogenswinst zie ik er 100% in alleen dat het op de straat gebruikt gaat worden denk het niet, aangezien dat er dan weer een stichting houd het groen oid komt zaniken :p
 
Die artikelen zijn idd al oud, ik herken het iig van de tijd dat ik ernaar opzoek was.
Misschien leuk voor iemand om het bedrijf nog een belletje te geven, maar ik denk dat ze 5 jaar later nog steeds hetzelfde antwoord geven.
 
als dit al verder ontwikkeld was hadden we daar vast en zeker nog wel een artikeltje over kunnen lezen ... vrees dat dit een stille dood heeft gestorven.
 
Back
Top