This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuk Tuk mobiel?

Status
Not open for further replies.
denn1s said:
leuk voor je? wat wil je nou verder?
Beginpost stond vraag niet in....
maar vraag is of iemand weet of je die ook in nederland kan kopen.

Lijkt me wel cool. Mooi pimpen zo'n ding :!

MAYKEL_MK1 said:

i.i.g. bedankt voor reactie, had beter in kleine vraagjes ja... denk ik nu pas aan |(

maar wat jij neergooide is een fiets. Zal zo zelf ook nog ff gucken bij marktplaats
 
whaa zo'n ding owned wel :W
meisje op mijn ouwe school had zo'n soort van golfkar! had de zelfde voorkant als dat "tukding" maar was dus voor maar 2 personen en ook een 3 wieler idee!
 
ja ik wil hem dan kopen zo'n ding. Opknappen, en geluid enzo in doen. Weet je hoe relexed dat is om naar strand enzo te gaan!!

Ik kwam hem tegen en vroeg mij dus af of zulke dingen ook in nederland voorkwamen en of ze te koop waren
 
Razma said:
Vespa heeft deze dingen... zelfs nog nieuw te verkrijgen

die tuktuks zijn enkel in india / thailand enzow nieuw te krijgen en helaas niet meer met een vespamotor maar een 2cilinder 4tdiesel in de grotere versies of een 150cc 2t soviet blok dat door een dronken ontwerper is afgekeken van een piaggioblok ..

echter de apecars , de échte vespa's worden nog verkocht, eentje met 50cc vespa blokje met zo'n 200 kilo laadvermogen (komt op 3500€) , je kan hem ook in strand uitvoering krijgen dan zit er een rolbeugeltje met verstralers op , je kan als opties zelf een radio krijgen standaard zitten er klapruitjes in en kan je er enkel alleen in , zit gewoon brommerstuur ni

Er is ook ene motorversie met een 200cc 4t blokje dat hele 65km/h loopt , of 25km/h als je de bromversie neemt, hoef je ook geen rijbewijs voor te hebben , wel 500 kilo laadvermogen , verkrijgbaar die heeft opties zoals hydrau laadbak en nog spul, zitten standaard draairaampjes in, autostyle stuur, kan je met 2 personen in vooraan, ook als optie radio en verstralers enzo

best toe je om een 2ehands apecar te fixen met 200cc 2t blokje, die hebben nog een beetje snelheid en zijn niet erg duur , je kan hem geloof ik bij piaggio voor een symbolisch bedrag laten omkeuren naar brom
 
lee foolen heeft nog een oude uit india geimporteerde staan. Misschien kun je hem ff mailen? Hij ruimt alles op, dus wie weet.. leefoolen@hotmail....
 
Status
Not open for further replies.