:::..TTA.:::Speed-Rox

TTA-Speedrox

Well-Known Member
Hallo Nederland.

PS. jongens diclexie probeer het sow goedmogelijk voordat dur weer over de spelling word gepraat

Hallo ik zou eerst een stukje over mijn geschiedenis schrijfen. Toen ik eenmaal me sertivicaat behaalde. Reed ik op 1 Viva city die al snel veel mankementen vertoonde. Dus ik was naar 1 kameraadje gegaan om dat eventjes te fixen. Daar lag 1 mooie stikker toen wp supspension dus ik dach die plak ik eventjes op me voorspatbordje. Maar al gouw 1 dach later kwam ik uit school liep naar mijn scooter was die tottaaaal los geschopt. De dadders zijn wel gepakt hun dachten dat wp supspension voor white-power supspension stond "racistisch" dus ze dachten sloop ik het gouw eventjes. Dus dat was me eerste scooter toen 1 Yamaha Aerox gehaald naar wat maanden rijden wou ik wat sneller. Dus ik was naar 1 maatje gegaan andere vario toegepast andere cilinder andere uitlaat andere caberateur.

de setup die ik toen had

Airsal 70cc
21 mm delorrto
mhr multivar vario
mhr flyclutch koppeling
yasuni R uitlaat

Eventjes 2 foto's van hoe die dur toen bij stond:






Dusja ik blij reed stukken harder maarja toen eenmaal dat ik gepakt was was het wat minder. Wat daggen later zij 1 Kameraad ga eens mee dus ik mee hij reed toen op een puch zip met mhr speed. Hij vlamde toen nogal heerlijk toen kreeg ik eenmaal de kriebels


dus eenmaal aan de slag begon ik aan 1 sr. Langzaam opgebouwt dit was me setup wat ik op me sr had.

*Cilinder: Polini Evolution 2 70
*Kruk ass: TopRacing pen 12
*Vario: MHR 2000
*Koppeling: Flyclutch
*Caberateur: 21 mm
*Onsteeking:hpi 2004
*Uitlaat: Hebo Racing 2

Wat Foto's van de Sr Toen:







Maarja toen was ik uit gekekken op de SR dus had alle onderdellen verkocht. Maar toch wou ik nog 1 blokje opbouwen! dus ik druk aan de gang welke setup ik er onder zou gaan doen.


Cilinder: MHR Speed 7T 06
Uitlaat: Yasuni C21
Krukas:Hebo Racing 12 pen
Carburateur: Stage6 28mm pwk
Luchtfilter: Twin Air ø 70 mm
Vario: MHR 2000
Koppeling: MHR Delta Clutch ø107 mm
Membraan: MHR Vl14
Secundaire Vertanding: MHR 13/44
Carters: DD mina
Vertandingsdeksel: Top Nardo Performans
Poulies: Polini Evo ( ø128mm )
Koppelingshuis: MHR Wing Bell ø107 mm
Halfpoulie: MHR Ventilvar
V-snaar: MHR Kevlar Belt
Spruitstuk: MHR Recht 22-28
Ontsteking: MHR Eprom Digitronic
Lagers: SKF




Dus eenmaal aantal onderdellen besteld. Kwam er als eerste aan:


"V-Force3" "secundaire vertanding MHR 13/44" "MHR Speed 2006 7t"



XSH wig.



Moes eventjes er 1 foto van maken.




Toen ik eenmaal alle onderdellen binnen had. Was ik nog druk opzoek naar 1 Yasuni C21 en gelukkig heb ik die kunnen vinden. moes dur wel 6 uur tottaal voor reizen maarja hij is binnengekommen.











Dus ondertussen dach ik ik zend me carters + cilinder naar V&M. Dus ik afspraak gemaakt met matheww die zou het wel eventjes onder handen nemen. Dus had ik eventjes tijd voor het uiterlijk aan me voorkap.










Binnenkant ook eventjes mee genomen



Ik had ook eventjes 1 kleine bestelling gedaan bij xsh-parts.


Stage 6 rpm teller


Hier het achter setje gelukkig kon ik de Polini evo poulie van 1 kameraadje overnemen dus nieuwe Delta Clutch + wingbel Dia 107



Dus eenmaal hoorden ik van V&M dat me blokje klaar was Gestraald en alles! hebben we dezelfde dag nog afspraak gemaakt dat die hem kwam brengen dus meteen eventjes foto's geschoten


De foto die ik van V&M toegestuurd kreeg me blokje



Links de ouwe speed carters middelste carters voor het 2e blokje en rechts het speed blokje


















wat is er aan het blok gedaan

Carters gekotterd door MD-Tuning.
Carters gestraald doorn MD-Tuning.
Carters + Speed Tunned door V&M
Carters @ Pasgemaakt voor de overrange






Ondertussen had ik al een week geleden mijn Caberateur naar 1 kameraad gebracht die zou 1 70mm kelk monteeren. Dus die mailde mij ook dat die klaar was mailde me meteen 1 foto van me caberateur toe.



Zonder kelk



ik vind het zeer netjes gedaan. Bedankt kevin :lol:





Kleine sammenvatting van me project t/m hoe het er nu bij staat dus live update's de volgende keer


Mvg, :::..TTA..:::Speed-Rox

Reactie's zijn altijd welkom!
 
Advertisement - register to remove this

Ondanks je dyslectie, vind ik het toch knap dat je beter leesbare zinnen maakt dan de gemiddelde forummer hier!:D

Verder zien je spulletjes er netjes uit, hoop dat je snel kan blazen , en een nette score neer kan zetten!

greetz Tom.
 
Ziet er leuk uit fer;)
Jammer dat het niks werd tussen ons maar toch succes,
Je snapt wat ik bedoel
en trouwens ik kan het nu goed lezen (niet negative bedoeld)
Succes , Beau
 
Last edited:
ScatMan said:
Ziet er leuk uit fer;)
Jammer dat het niks werd tussen ons maar toch succes,
en trouwens ik kan het nu goed lezen (niet negative bedoeld)
Succes , Beau

Is het hier een dating show ofzo ?
Verder maak er iets orgineels van.. Al is dat aardig moeilijk denk ik met een aerox.
 
Tommy. said:
Ondanks je dyslectie, vind ik het toch knap dat je beter leesbare zinnen maakt dan de gemiddelde forummer hier!:D

Verder zien je spulletjes er netjes uit, hoop dat je snel kan blazen , en een nette score neer kan zetten!

greetz Tom.


Bedankt. Zulken reactie's krijg je niet vaak als je Dyslectie heb het meeste kwaaak kwaak maar bedankt!
 
Hallo nederland.

Tussen door weer eventjes 1 update. Vandaag niet stil gezetten natuurlijk ben druk bezig geweest met het frame. Ingekort en meteen een kleurtje gegeven. Morgen ga ik eventjes naar buursma in apeldoorn. Eventjes vertandings lagers kopen. "in het carter" Daarna weer rustig opbouwen

Eventjes tussen door 1 foto hoe de Rox er nu bijhangt


Kleur: alleen de primer laag ik vind het sow wel apart dus laat ik het hier bij.




Oja voordat ik dat vergeet. Ben ook eventjes bezig geweest met de inlaat. Membraam-wig-spruitstuk ik moet het alleen nog eventjes afwerken. Maarja eventjes tussen door foto's gemaakt.










Meerderen update's volgen

mvg,
:::..TTA..:::Speed-Rox
 
Back
Top