:::..TTA.:::Speed-Rox

Hallo nederland.

Update eerder gepland dan dat ik gezegd heb.
Eventjes doornemen wat ik allemaal gedaan heb.
heb me caberateur trug zoals jullie weten die heb ik een beetje afgewerkt. Kan beter i know op de foto's te zien eventjes 1 zwarte onderkuip geregeld. Vandaag heb ik 1 Yasuni C30 van DRT Sr overgekocht morgen ga ik 1 nieuwe Compleete budy hallen + 1 witte budy hoes + 1 karttankje + 1 domino snelgas. Dinsdag eventjes op me werk de lager van me vertanding aftrekken en dan me blokje rustig er onderleggen.

Eerst eventjes wat foto's





Kelkje beetje afgewerkt moet nog verder gaan met afpolijsten



en dan eventjes wat foto's van de Yasuni C30










Yasuni C21 Yasuni C30 MHR Team 2006




eventjes gelijk de foto's posten de dingen die ik morgen ga ophallen van 1 kameraad[/i]



De compleete budy + witte budy hoes



karttankje ook er bij gekocht net sow makkelijk



alleen de snelgas koop ik er ook bij niet het stuur



Eventjes voor de look









Daarna eventjes rustig me Frame spuiten en daarna rustig het blokje er onder bouwen eerst eventjes 1 lager van me 13/44 vertanding er afhallen die lager geefd maar geen genade. Deze Week krijg ik ook me V-Force3 Membraam binnen dus meer update's volgen jongens

mvg, :::..TTA..:::Speed-Rox
 
Last edited:
Hallo Nederland.

Eventjes weer een update zoals ik al zij. Vandaag budy bak + budy en snelgas en karttankje opgehaald bij 1 Team genoot thnx melvin Eventjes meteen foto's geschooten om me topic op te vrolijken. Hier eventjes wat foto's van de budy + domino snelgas :wink:






Eventjes speciaal voor :::..TTA..::: Marco gedaan Domino :wink: PS marco je weet wak der mee bedoel :lol:






Snelgas eventjes snel gemonteerd voor de look :lol:






heb 1 mail van XSH gehad dat ik morgen me membraam + wat kleine dingetjes ontvang dus morgen me V-Force3 binnen dan blokje netjes opbouwen dan blok er onderuit en me frame verder gaan doen :wink:


mvg.
:::..TTA..:::Speed-Rox
 
Hallo Nederland.

Eventjes weer 1 update. De V-Force trug gezonden naar xsh zat flink wa ruimten tussen de kleppen... vond het eerlijk een speelgoed membraam je kan hem compleet uit elkaar hallen. Dus voor het geld wat ik voor de membraam betaal heb. Heb ik een andere bestelling gedaan.

Stage6 Warmte meter.. Sowdat ik met de andere stage6 niet hoef te drukken dat ik dan me warmte zie teidens het rijden..

Reich Elecktronisch waterpompje..

Stage6 Warmte metertje voor in de kop van de cilinder.


Bij een kameraad heb ik 1 Sebac wit.... besteld van 30cm :wink:

Doorzichtige kvs slangen heb ik ook van me schoonvader binnengekregen.. 6 meter transparant






Verder ben ik nu bezig om me subframe. met de door steekende buis passend te maken.. sowdat het blok stevig hangt dus eventjes me blok gedemonteerd... Tis toch lekker de winterstop van de meetings dus geen gehaast of wat dan ook lekker op me gemak.. En heb eventjes meteen wat geile foto's geschoten van me blokkie na het demonteeren van ut blok..en laten bewerken door me vrouwtje..

















Wat ga ik straks nog hallen voor de rox:


Voor + Achter MHR Whoop Remschrijfen...
MHR voor + achter Remblokken...
Staale remleiding voor...
Eventjes nieuwe Gaskabel..
Voor + Achter Ml50 bandjes


Daarna ga ik flink Beunnen aan de uiterlijk van de rox maar meer update's volgen jongens..


mvg. :::..TTA..::: Speed-Rox
 
dat zou wel snel zijn zeker ;) 3 uitlaatjes :p

net project!

hahahahahahahha de 3 uitlaatjes aan mekaar dat moet wel presteeren lolzz bedankt.. voor je reactie speedboer....

Ps.. weet je toevallig of je met die mhr woop remschrijf ook je remschrijf remblok moet verleggen zoals die monsterdisk
 
Hallo Nederland.

Vandaag weer 1 update. Vandaag zou me bestelling binnen zijn dus kom trug van me werk nee geen paketjes... snik snik... Dus hupla naar de beunhok ja hoor kwam ricky aan bezorgings dienst.... Hupla paketjes binnen..


Van xsh en euroscooters..



De spulletjes... Twin air 70mm / Stage 6 Temperatuur teller. / Reich waterpompje / Stage 6 temp sensor / Micrometer /



Maar ondertussen heb ik me buisjes voor me subframe ook passend gemaakt..





Eventjes de subframe gemonteerd... sowdat het blok weer er onder kon.



Reich waterpompje gemonteerd...



Stage 6 rpm + temp teller / stage 6 temp teller



Dus eventjes de oude kappen van de Aerox te voorschein gehaald eens kijken hoe het nou stond met de kappen er op.. PS let niet op de kappen alleen de 2 zijkappen van de budy die kommen er wel op ma moeten nog voorbewerkt worden voor het spuiten de achterseat daar maak ik 1 mall van en die mall bewerk ik hoe ik mijn seat word en dan maak ik 1 verse.. seat :wink: plannen en dergelijken.. "dat zien jullie wel" :lol:











wat komt er nog op:

ik heb een Sebac 30cm besteld Wit..
MHR Whoop voor + achter
MHR Remblokken voor + Achter..
Acu.
Stale remleiding voor..

+ de voorvork gaat nog verder naar benden.. dus meer verlagen dat die meet gedokken staat



oja mensen Reactie's mag hoor mensen..
 
Last edited:
Hallo Nederland.

Eventjes weer 1 update..


eventjes 1 nieuwe veer besteld.. Sebac 30cm heb me spatbordje.. meteen eventjes in de voorbewerking gezet.. kon wel eve tussen door.

dus eventjes wat foto's gemaakt..












ik ga nu bezig met het inlaat setje perfeckt te maken.. dan nieuwe rollen hallen en een gaskabel. dan alles monteeren wat kleine dingen doen.. dan de mhr whoop remschrijfen en mhr remblokken.. dan ken het monster starten... dan afstellen.. meerderen update's volgen mensen maar ga me nou verdiepen op de start van de rox.. daarna de rest
 
Zeer mooie project..
Maar zou dat stuur er wel afhale..:p
Gwon TNT stuurtje..stuk mooier
Suc6 ermee!
M-stuurtje rijdt gewoon fijner. Het is idd iets minder mooi. Maar met zo'n snelheid kan je beter voor fijner rijden gaan,


Mooi blokkie heb je hoor:+ Wat wordt het optische plannen?
 
Back
Top