:::..TTA.:::Speed-Rox

Willempie said:
Ziet er leuk uit, nette page.

Alleen snap ik een ding niet echt: je inlaat.

Eerst heb je een XSH wig, en daarna is het een Kiesler wig :D

DE Xsh wig vond ik niet lekker afgewerkt en was niet al te dol op de xsh wig dus heb ik kiesler genomen zit 1 soort van stuffer op sowdat het zeer netjes overloopt in de membraam
 
TTA-Speedrox said:
hahaha SR verkocht? maja dis wa anders dan je srtje;)
Jep,
Valt ook wel mee,
Komt ongeveer op het zelfde neer,
doelde er meer op dat ik nu nergens meer hoef te sleutelen:p
Maja ontopic maar weer
 
Hallo Nederland.

Weer eventjes 1 update.
Vandaag kwam me subframe binnen ben niet echt tervreden over dit subframe. Hij is 1 beetje kromgetrokken door de hitte volgens mij
en er is onnodig in geslepen dus eventjes hem gemonteerd kijken hoe het blokje er onder hing.

Binnenkort eventjes met SP-parts contackt opleggen dus het 2e subje al de eerste was geknapt door laswerk van hun dat was bakken en braden en toen 2 maanden w8e voor dit subje tis wat maja eventjes wat fototjes jongens


Het subframe.


Eventjes 1 foto hoe het blokje er onderhangt




Maandag krijg ik de rest van de onderdellen binnen de bestellen van XSH ut weekend heb ik me caberateur weer dus maandag ook eventjes de caberateur monteeren.

Volgende week blokje verder opbouwen blok monteeren en dan eventjes opzoek naar een sebac veertje
 
Had jij toevallig je aerox gisteren op een aanhanger achter de auto?

Ik reed gisteravond op de snelweg en ik zag een aerox die sprekend op die van jou leek achterin een aanhanger staan op de A2 :p

verder een dope project, ga zo door :)
 
[5th]Nick said:
Had jij toevallig je aerox gisteren op een aanhanger achter de auto?

Ik reed gisteravond op de snelweg en ik zag een aerox die sprekend op die van jou leek achterin een aanhanger staan op de A2 :p

verder een dope project, ga zo door :)

dat was niet mijne nick me blokkie hangt er nog niet onder ma thnx voor ke reactie
 
Hallo nederland.

Ik kwam thuis toen stond er 1 flinke doos op me bed wat zou daar inzitten openmaken zat er de paddock stand in van XSH alleen de Bus hebben ze niet mee gegeven waar je de paddock op de carter zet :cry: verder de rempot deksel + de keering en heb dit weekend me caberateur opgehaald dus eventjes 1 update.

aan de caberateur moet nog veel gedaan worden aan de inlaat ook nog maar het is bijna einde sizoen dus tijd zat toch :wink:

Eventjes wat foto's









Eventjes de caberateur op het blokje gemonteerd.













Me inlaat
De Caberateur is nog niet volledig in het membraam daarom de eerste rand verder moet ik de spruitstuk ook nog eventjes onderhanden nemen


Wat ga ik nog doen:

Inlaat bewerken
Kelk Bewerken + polijsten
V-Force3 Besteld dus dan ook monteeren

lekker rustig me blokje opbouwen geen haast :lol:
 
Hallo nederland.

Eventjes tussen door weer 1 update voordat ik weer ga update dus eventjes 1 laaste voor 1 tijdje. Vandaag was me eerste dag school weer :cry: dus na school meteen weer me beunhok ingesprongen. Heb de keering + lager er eventjes in gezet en me blokje er eventjes onder gehangen :wink:

Hier eventjes wat foto's van hoe die er nu bij staat

"PS. let niet op de buddy bak komt 1 nieuwe"









Cabje op me blokkie "kelk moet nog afgewerkt worden"




En eventjes 2 foto's die ik moes maken gewoon :lol:
MHR POWWWWERRR








wat ga ik nu doen aan de Aerox:

De kelk perfeckt maken met de Caberateur.
De Subframe goed monteeren met nieuwe bouten.
overal nieuwe bouten toepassen.
Frame Afwerken achterkant.
voorvorkpootjes perfeckt maken.
frame spuiten.
Remblokken nieuwe kleur geven Flour orangje.
inlaat bewerken.
Voorvelg inafbijt zetten + schuuren.
Voor + Achtervelg polijsten


next update dat duurd eventjes
 
Back
Top