::TSA:: John's 2Fast 4Race ICE

erg netjes,vind die velgen wel mooi staan. *D

michael

Thanx

Netjes john
Ben nou wel erg benieuwt hoe die rijdt naar al dat afstellen bij dennis :W
Over 2 weken ga ik ook bezig met afstellen denks,
laat ik je het wel horen;)

Mvg Patje

Komt wel goed ben er alleen nog niet met het afstellen

:winner:Mijn oud pijpje!

:p

ziet er erg goed uit, ik vind je DPR erg mooi verkleurd, miss nog demper polijsten:W

wat voor ijsje staat er tegen de schuur?:+

Is geen ijsje is een runner. dempertje komt nog wel. moet me eerst ff concentreren om hem lekker rijdbaar tekrijgen voor de 25ste

Echt heel vet ding alleen blijf je zo rijden met je voorvork poten zo?

Voorlopig wel

ziet er erg goed uit klasse , zet je er nog een underseat of hoe ze dat ook noemen er op of laat je het zo ??


mvg rjm

Underseat komt mischien nog. al ben ik wel van het naked en lichte uiterlijk

erg vet john !! zie je einde van de maand :W

thanx art. meet je daar cker wel ff

netjes hoor :)

Thanx :#

hij wordt steeds vetter john!

:p
 
Nou ben een beetje aan het afstellen geweest.
Hij loopt nog niet optimaal maar we gaan de goede kant op want gisteren was het echt bagger....
Nou blijkt dat door het inlaat setje van dennis de carb te schuin stond. nu heb ik even het andere spuitstukje er weer op en dit liep al 10 keer beter. ook had ik iets lichtere rollen erin gedaan maar dat was denk ik niet helemaal goed. zaterdag ga ik waarschijnlijk weer verder. ook meer even andere tandwieltjes plaatsen denk ik....

Filmpje volgt....
 
waarom niet ff ergens de bank op? daarna kun je altijd nog samen met je aim afstellen op de weg?

succes met Genemuiden!

Nou ik heb nu even geen geld om te banken :* dus ik moet voor genemuiden het ff doen op gevoel. ik heb geen aim maar een koso geval en dat ding spaced hem door de toeren...

Maar goed het filmpje:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5oJ-XOmQTCM"]YouTube - 2fast ice loopt nog bagger[/ame]
 
Zo'n dure cilinder koop dan ook een goeie teller:p. Ziet er verder allemaal erg netjes uit. Staat ook nog niet erg lekker op de carb zo te horen. Veel succes met afstellen.
 
Zo'n dure cilinder koop dan ook een goeie teller:p. Ziet er verder allemaal erg netjes uit. Staat ook nog niet erg lekker op de carb zo te horen. Veel succes met afstellen.

Teller komt er nog. maar ik wou graag op genemuiden aanwezig zijn dus vandaar dat het even zo moet... budget is op:X

De bougie is wel mooi koffie bruin maar als ik het zo hoor heeft hij een slechte gasreactie idd. toch heeft dat ook wel met die trekveren temaken.....

Nette ice hoor john,
Beta was ook vet maar je ice is wel 10x vetter.

Succes nog verder;)

Thanx beau
 
of misschien is met je ontsteking kutten, die slaan mensen vaak over en rommelen gelijk aan de overbrenging. In ieder geval succes.
 
Zo toch maar even andere vertanding geregeld van matthew 14/39 van malossi.

IMG_1413.jpg


Heb nu een RF van 10.28

ook strakke trekveren erin
en de onsteking maar eens op 2.5 gezet ipv 2.25
Dit scheelt al een hele stuk en komt erg rap weg zonder gestuiterd. morgen heel mischien een filmpje...
 
@ patje:

komt goed weg gaan fijn vlammen @ genemuiden....

@ renzoke:

Filmpje komt van de week wel ff denk ik (woensdag) word de laatste dag voor genemuiden. even wat finisching touches voor die tijd!
 
Last edited:
Machtig mooie iceje ;) is gwoon bruuuut 2f4r ;)

kwijl ... :w

wanneer vlamme? :p nu met een eerlijke start dat je niet schrikt ... haha ;)
 
John,

Veel succes met de vertanding. Hoe rijdt het nu? Je ice is erg mooi geworden, respect John. Heel veel succes in Genemuiden!

Matthew

Matthew hij rijd al een stuk beter zo. maar ik ben er nog niet....
Thanx voor de vertanding dat scheelt cker. al twijfel ik wel een beetje aan het RF. denk namelijk dat hij wat te lang is voor mij maar goed ben geholpen zo... Pm me ff je rek nr.

Machtig mooie iceje ;) is gwoon bruuuut 2f4r ;)

kwijl ... :w

wanneer vlamme? :p nu met een eerlijke start dat je niet schrikt ... haha ;)

Ik ga woensdag nog ff denk ik.... hoop dat je pijpie dan ook weer klaar is want foei wat was die plat.....
 
Back
Top