.Tricks. from ricksStarZ

Ziet er allemaal goed uit. Alleen uitlaatkeuze vind ik niet echt begrijpelijk, zal er niet zo netjes uit zien imo.

gr
 
Ken - Bram

THqnss voor jullie reacties .... jahh klopt is een aerox voorkap ik had hem over ... whahha beetje aanpassen ... vond het wel vet staan .. d8 dat heeft niemand en staat goed .....ghehehe
 
Leuk project, vooral hoe je de uitlaat gaat maken.
zeer origineel!

Alleen knijpt je waterpomp nu niet je koelslang dubbel?
of word dit nog verandert?

succes verder!
 
Ik zou trouwens bij je achterveer niet het accukapje er overheen doen, maar iets doorzichtigs, want het mag best wel gezien worden

zeer zeker doen wat jij zegt gelijk heb en het mag ook wel doorzichtig iets van plexiglas op maat gemaakt ofzow en je mag het ook wel naar al die tijd wat je eraan besteed hebt om die originele monoshock achtervering te maken laten zien en ermee pronken zeer mooi knap en vette rox vooral die voorkap love zou allleen die aluminium gril ook bij de coater black chrome laten maken dan is die af
 
borgen is voor mongoolen (belgen) wtf slaat dat op en boeit het als je wat verliezen zou echte klinklare bullshit dat je geen olie enzo mag lekke oke maar dit total waste of looks
 
IK vind die demper zo echt niks :p. Voor de rest een dik ding ;)


ind ik ook totaal niet maarja smaken verschillen;)

btw dat black chrome is kk dik waar heb je dit laten doen en wat kost het is de prijs ervan want dit is vies kk bruutjes ook de velgen enzo respect love zeer nette en dikke custom sprinter en f*ck al die frame shizzle racers sneller zijn met gepoliesterde kappen en vette looks dat is een kunst hahaha en een MUST HAVE:p snelle sprinter met kappen en fatsoenlijke tank (originele) geen liter kart rotzooi tankjes want als die lastige meneer agent;) er weer eens bij bent moet je wel zorgen dat je vluchten kan en sneller bent want stoppen is voor suckers en tuning hoort op straat gereden te worden wel door lui die kunne rijden en verantwoord rijden doen dus open vlakken buiten bebouwde kom zonder links of rechter zijstraat of dergelijke en binne bebouwde kom zo stotternd terend net niet uitvallend verzuipend rijden icm raceonsteking en de hele sante makraam
 
Back
Top