.Tricks. from ricksStarZ

haha dit is wel toevallig... laatst zag ik in het topic van je broertje (neos?) jou aerox nog voorbij komen. Vroeg me toen al af wanneer er weer iets nieuws over zou verschijnen ;)

Mooi ding iig!
 
tjhaa het frame, paddock, velgen, remklauwen, veersysteem, veer, carterdeksel komen volgende week terug van de coater in Blackchroom ... duss daar zit dat speciale kleurtje wat jullie bedoelen...


Ik heb er ook wel goed over nagedacht hoor maar dit vind ik het mooist ... beetje insect achtig matzwart met die voorkap ..

Ik zal volgende week een grote update doen ook met de spullen die ik heb gekocht en al binnen heb : nieuwe binnekappen en dubbele z kappen voor Links en rechts. Dit omdat ik mijn buddy heb verlaagd, daardoor past een standaart z kap niet meer Ik heb een mooi systeem/overlapping verzonnen daarvoor heb ik e 2 nodig aan beide kanten ..

Eerst even w8te op me frame zodat ik weer kan gaan opbouwen

Grtzz Thanks voor jullie reacties !!
 
Last edited:
jij ook mooi project:)
kon het al,en ziet er allemaal heel goed uit,als mijne geen straatscoot was geweest had ik ook meer ideen gehad met polysteren maar dat is helaas niet mogelijk ivm politie enz..
en mhr cross zal wel gaan,had hem zelf ook klaar liggen,was namelijk bezig met een slider op aan t bouwen voor sbo maar is helaas niet doorgegaan.

Ga Zo door!:)
 
Back
Top