.Tricks. from ricksStarZ

heeeeeel vet, eindelijk weer een mooie custom scooter idd:) al die gewichtdingen kunnen ook heel mooi zijn, maar toch blijven mooie orginele kappen niet te verslaan:)

weet je al wat voor een kleurtje erop komt?? of hou je dat nog even voor je??

Standaart kappen zetje heb ik ook nog +pippi+ Kleurtje weet ik wel maar hou ik idd nog even voor me wordt wel een custom paint job dat wel
 
Tjahh over het borgen ben ik IDD geen ster ... bouten bij de ophanging van me adaptor zijn gestraald ...vandaar dat ze niet glimmem maar daar komen idd nog wel xtje nieuwe voor als die klaar is ... over de veer komt idd iets waardoor je de veer nog ziet zitten ... plexiglas is IDD een goede optie Jah deze scooter is niet te lichtste maargoe dat is ook nooit mij doel geweest ...

Innerlijk en uiterlijk neem ik voor lief ... Het moet een goede snelle costum worden...

Klauwtje heb ik idd gewoon zo op druk gekregen ... was er een anderhalf uur mee bezig ofzo... goed ontluchten

PAintjob word wel iets leuks niet te extreem ...

THQns voor al jullie FEEdback Updat volgt binnekort weer ... ben volop bezig GRTZZ .. .Tricks.
 
Netjes hoor, deze aerox gaat al een lange tijd mee volgens mij :D
maar zoals in de eerste posts's stuurtje ziet er idd niet uit, maar gelukkig komt er een ander op :)
 
Ziet er goed uit Rick;)
Ben je al weer op de bank geweest of nog niet?:)

Ik kom binnekort wel even kijken bij je:W
 
Dikke rox en zeeer origineel,

Ik vind je stuur daarintegen wél heel erg bruut staan..

Ik zou um zo houden, maar het is jouw scoobaah dus :)

Goed bezig ;)

Edit:

Je gaat toch zeker wel mét voorspatbord rijden he? Want ik zie wel eens van die belgische roxjes zonder voorspatbord, imo erug lelijk,
 
Dikke rox en zeeer origineel,

Ik vind je stuur daarintegen wél heel erg bruut staan..

Ik zou um zo houden, maar het is jouw scoobaah dus :)

Goed bezig ;)

Edit:

Je gaat toch zeker wel mét voorspatbord rijden he? Want ik zie wel eens van die belgische roxjes zonder voorspatbord, imo erug lelijk,

Jahh voorspatbord komt er cker weten op ;) ben geen Belg ..tjahh ik vindt het stuur niet zo fijn .het voelt niet betrouwbaar aan .. als ik eerlijk ben staat mooi ... maar toen ik die EPc zag d8 Hmm dat kan hem wel is goed worden ik kijk wel ... LAterzz
 
jow, ik heb nog een EPC style stuurtje+clamp voor je liggen man;)
mag m wel een keertje lenen om te kijken of t staat:)
 
ahha, kijkmaar
als je m een keertje op je scoot wil hebben ken je m wel komen halen:)
ik zal voor deze keer geen huur vragen:+
ghehehe
 
Back
Top