This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Trekveren rpm %

Beste Forum leden,

Ik wil gaan beginnen met mn koppeling en vario afstellen. nu heb ik het volgende al gekocht.
6.5 tot 7.5 gram rollen. probeer zelf wel wat t beste loopt
setje sproeiers
witte drukveer

nu ben ik dus bij mn trekveren en ik wilde eigenlijk omega goud halen. die zijn +15%, alleen zijn die op deze site uitverkocht, en om een beetje aan het milieu te denken doe ik t liefste alles in 1 bestelling, anders rijd die bezorger 2x langs. dus toen wilde ik Malossi rood halen want ik zag dat dat vergelijkbaar was omega goud in een andere threat. maar die hebben ze ook niet... dus ik veder kijken. nu zie ik 1500rpm staan. is dat te vergelijken met die +15% of waar staat dat voor? Veder als iemand nog suggesties heeft voor andere trekveren die goed kunnen zijn op deze setup laat maar weten. Mijn scooter trekt eerste 15 kmpu niet goed op vandaar doe ik deze iets strakker.

Setup ( word dus aangepast)
zip 2t 2k km
Sito + zonder prop
std carb
std vario
7,5 g rollen
std koppeling drukveer trekveren ect
vario ring eruit.

Mvg Steyn
 
Last edited:
Kan je niet gewoon een setje trekveren halen? Want als die 15% niet goed zijn kan de bezorger ook 2x rijden.
heb vooral gezocht naar de rode, die kon ik voor 50cc niet in 2t vorm vinden. idk of er verschil in zit maar er stond alleen voor 4t. veder geeft dit geen antwoord op mijn vraag "nu zie ik 1500rpm staan. is dat te vergelijken met die +15% of waar staat dat voor?" heb zelf natuurlijk ook al aan n setje gedacht maar al die kleuren zeggen mij niks vandaar dt ik t vraag. zoals zwart en geel zag k wel n setje voor van Malossi maar geen idee met wat ik dat kan vergelijken... Is dus niet dat ik geen setje wil is misschien wel beter, maar welke...
 
Last edited:
Die +15% zijn zeker DMP veren? Zijn zo versleten zou gewoon een setje Malossi trekveren halen. Of top performance is ook prima voor op straat
de +15% staat bij de omega goud trekveren de 1500 rpm idd bij dmp. ging geen dmp halen was wel benieuwd naar of er een verband was tussen die +15 en 1500. Veder bedankt voor de tips ik ga denk ik ook n setje halen, alleen weet ik nog niet welke.