Trekveren 50cc zip 4t

Naoufal070.

New Member
Ik heb nu een zip 50cc 4t2v uit 2015, deze met een multivar erin met 6,1 g rollen en natuurlijk de witte drukveer + gele stekker ducati cdi. Zou het mij veel optrekvermogen/ uberhaupt trekvermogen meer geven als ik malossi gele trekveren erin zou doen? Eventueel met 6,5g rollen. Scooter loopt nu rond de 70 op zijn top
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu een zip 50cc 4t2v uit 2015, deze met een multivar erin met 6,1 g rollen en natuurlijk de witte drukveer + gele stekker ducati cdi. Zou het mij veel optrekvermogen/ uberhaupt trekvermogen meer geven als ik malossi gele trekveren erin zou doen? Eventueel met 6,5g rollen. Scooter loopt nu rond de 70 op zijn top
Trekveren bepalen met hoeveel toeren een scooter van de plek af gaat. Als jij strakke trekveren monteert schiet je dus harder van de plek af.
 
Te strakke trekveren is ook niet goed. Dan zal de koppeling niet koppelen met het koppelingshuis als je probeerd weg te komen.
Dan moet je eerst veel toeren laten maken (wat met 4takt lastiger word dan met 2takt) Dus dan kan je gas geven en gebeurd er niks.
 
Back
Top