trekt raar op

Lars Liekens

New Member
Hallo
Mijn mbk booster doet raar. In het begin als ik begin te rijden wilt hij precies niet optrekken en niet hard gaan ik kan pas na 5 min rijden men top halen. Daarna rijd hij wel gewoon goed hij trekte voor dat ik een kelk en grotere sproeier heb gestoken heel goed op en had hij dit probleem niet. weet iemand misschien hoe dit komt.(hij is al warm gedraaid)
 
Advertisement - register to remove this

je beantwoordt je eigen vraag. Klinkt sowieso dat je mengsel niet goed is. Probeer eens je setup terug te draaien, als bet dan wel goed optrekt, weet je dat het met die wijziging te maken heeft. Je kunt dat gaan testen of je arm of rijk loopt met bijvoorbeeld bougiekleur.
 
je beantwoordt je eigen vraag. Klinkt sowieso dat je mengsel niet goed is. Probeer eens je setup terug te draaien, als bet dan wel goed optrekt, weet je dat het met die wijziging te maken heeft. Je kunt dat gaan testen of je arm of rijk loopt met bijvoorbeeld bougiekleur.
ja dit dacht ik ook eerst maar mijn bougie is de perfecte koffie kleur dus daarom dat ik hier de vraag kwam stellen
 
Back
Top