trekt een 70cc malossi het met 12mm?

koos911

HONDAddicted
Ik had dus een vastloper gehad met mn originele cilinder. nieuwe zuiger erin, cilinder gepolijst, heb daar nu 1000km mee gereden, maar ik heb het gevoel dat ie het weer gaat begeven. nou dan dus een 70cc malossi giet (mhr kost me teveel, dat nieuwe zuigertje en spul koste ook al 200,-)

Nu mn vraag; rijdt een 70cc malossi giet met een 12mm carb? (en een forse sproeier) Het hoeft niet hard te gaan, als je er maar mee vooruit komt en GEEN vastloper.... en iemand een idee wat voor rollen ik erin moet doen, of kan ik dat dan zo laten. (nu 7,5gram)
 
Advertisement - register to remove this

ja hoi,

vandaag even mn carterdeksel eraf gehaald om te kijken. en ja hoor, de vsnaar was weer kuren aan het vertonen. hij staat weer op het punt om rot te gaan. (net 1000km erin).

Nou vroeg ik me af of het kan zijn dat een vsnaar voor originele vario te breed is voor een polini exemplaar??

En moet ik een polini voor een hunter nemen of kan ik beter een malossi kevlar kopen?
tips tips please....
 
jah polini snaar van een hunter nemen, heb ik ook.
en rijd jij met orginele vario??
en hoezo loopt hij steeds vast? kijk eens naar de kleur van de bougi, moet donker bruin zijn.
NIET WIT DUS!
 
ja, ik heb gezien op de polini site van die snaar. volgende week even bij scootparts bestellen. nr. 248.016

en ik heb een polini vario en airspeed. met in het begin een originele vsnaar. daar heb ik een vastloper mee gehad. (weet niet waarvan). bougie is bruin dus moet goed zijn. en nu zit er 1000km een of andere goedkopie snaar van mn dealer in. en hij begon vrijdag heel erg te trillen bij de 30km. ik dacht dat ie weer ging vastlopen, maar het was dus mn vsnaar die half door was. nu denk ik dus dat het komt doordat die snaar (net als de originele) te breed is voor die polini vario. heel het carter ligt ook vol met zwarte troep. die snaar was flink opgesleten.

Ik hoop dat het probleem dan over is met een polini snaar. hou ik tenminste geld over voor een malossi cilinder voor mn mtx.
 
Back
Top