trance muziek?????????????.

Originally posted by Sjoerdyo:
Ligtenberg?!?! Familie van die Gijs?

nee is geen familie van mij
biggrin.gif
 
Originally posted by nostalgia:
Whehe das ut betere werk!! Ik ga ook. Welke trein neem jij? Want ik kom vanaf Almere dus we moeten dezelfde trein hebben dan.

Kom je uit Almere? Daar woont een maat van me ook. Ken je Noizefucker? Ik ga wel om met em op feesten
smile.gif
Als het goed is, dan heb je vanuit Almere de rechtstreekse trein naar Zaandam. Ik moet altijd eerst naar Amsterdam CS en van daaruit de trein pakken. Heb je ICQ? Mijnes is 102011304 King Of Torture

Greetz
 
Arrakis ~ The Spice = vet plaatje..

Voor de rest roelt Paul Oakenfold zeer hard.
Amerikaanse Hard-Trance dj...

------------------
Piaggio NRG lc '96
DR70tuned,Next,PHVB22mm
PiaGGio Roeleert ®
 
da boy tommy - full moon en dj johan gielen - beauty of silence . zijn ook wel vet.


[This message has been edited by sf50_racing (edited 21 April 2001).]
 
he krizz flikker op met die nigga music man!!!!.

daar is geen zak aan.
en jongens bedankt voor de nummers morgen download ik ze want ik kom net uit de discotheek zetten.
 
Hey, Zevenhuizen, ik ben gister ook even naar pruim geweest, wel leuk, meerdere verdiepingen, wel betere muziek bij die trance zaal
 
Originally posted by Zevenhuizen:
he krizz flikker op met die nigga music man!!!!.

daar is geen zak aan.
en jongens bedankt voor de nummers morgen download ik ze want ik kom net uit de discotheek zetten.
Erm, een maandje terug ofsow zei je nog dat je rep (ja, rep
smile.gif
) nog wel zo tof vond
frown.gif
tssssssssss

ik ben btw ook effe naar pruim geweest gisteravond, ik was alleen al vroeg weer weg. Was wel effe gesjellie, gewoon wat aan de bar gehangen
smile.gif
smile.gif




[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 22 April 2001).]
 
wat flikker op.....

en die beatnuts zijn geen negers btw.....

NASTRO..ik was vrijdag naar r&b party...
man!ak draaide was ehh MASTER
smile.gif
 
He Krizzzzzzzzzz R&B party he ???.

effe wat reclame:

Vrijdag 1 JUNI:


R&B BUBBLING PARTY.

Dj´s: Moortje Flash Ru Dog Blaze Black shodow Shabba.

Mc´s: Corona Bertje Shabba.
Live dance competition.


Aanvang: 23.00 uur Entree: 15,-- tot 23.59 na 23.59 20,--


DISCOTHEEK TWO BROTHERS Hoofdweg 15 HARKSTEDE.

Geen vervoer? bel de discobus: tel: o5o-4041220 tussen 20.00 en 23.00
 
Originally posted by Daanje_70MHR:



Ennuh Jan, dit is nou al de honderdste keer dat je zegt dat the beauty of silence een vet nummer is! Is dat soms het enigste nummer wat je thuis draait?
biggrin.gif


Greetz


mad.gif
ROT TOCH OP MAN!!!!
mad.gif
, mag jij mij vertellen wanneer ik die andere 98 keer over dit nummer vertelt heb?
 
Originally posted by nostalgia:
Ja tuurlijk ken ik ons aller Erwin. Das ook een maat van mij. Ben jij dan ook lid van dat STK??? En dan ken je vast Sander ook wel? Hij en Erwin gaan ook wel1s naar feesten samen.
Wheheh wel toevallig dat we hem allebei kennen dan!

Ik zit al vanaf het begin bij de STK
smile.gif

Welke Sander? Waar komt ie vandaan? Ken jij Samuel (Bonehead) toevallig? Moet je es op z'n homepage kijken: Official STK Homepage
Dan moet je naar members en dan naar Daneo. Die gast in dat witte lonsdale poloshirt (donker haar) aan de linkerkant ben ik
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by enrico:
Ik had me je toch anders voorgesteld...Raar..
Waar kom je eigenlijk oorspronkelijk vandaan?

Ik zag er ook anders uit als normaal
smile.gif
komt door die pillen die ik had genomen.
Ik kom oorspronkelijk uit nederland (moeder is alleen half indo en paps is de melkboer
biggrin.gif
).

Greetz
 
Damn ben jij ook zo een klote pillen slikker als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die lui...... (maar dat was vroeger zeker?)
 
he nastro check de tijd even ik was net thuis!!!!.

ik vind de muziek ook cool ja maar ik vroeg hier om trance!!!.
en ik was ook in pruim was het wat cool? waar zat je?.
 
Originally posted by Zevenhuizen:
he arne doe niet zo stoer lees ook even wat ik daarna heb gezegd en ik vind de muziek vet cool dusssssse.

beter dan hardcore!!!.

Ow...maar wat lul je dan??
 
Originally posted by enrico:
Damn ben jij ook zo een klote pillen slikker als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die lui...... (maar dat was vroeger zeker?)

Enrico: ik heb voor het laatst pillen gebruikt op Trance Energy en heb daarbij gezworen dat dat de laatste waren
wink.gif


Greetz
 
Hardcore is ook roelerend
smile.gif

Maar ik vind rap van Eminem en Dr Dre ook wel relaxed om op z'n tijd te luisteren
smile.gif

Voor de rest alle Dance muziek wat lekker beukend is
smile.gif


Ennuh Nostalgia: je kent mensen van de STK maar niet de mensen die er vanaf het begin bij waren? Dan had je Samuel, mij, Speedy Terror (michael) toch wel moeten kennen
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Enrico: ik heb voor het laatst pillen gebruikt op Trance Energy en heb daarbij gezworen dat dat de laatste waren
wink.gif


Greetz


Waarom precies? Deed je er elke week 8 of zo? Dan zou ik er ook wel mee stoppen ja.
 
Back
Top