trance muziek?????????????.

Originally posted by Arne@Piaggio:
Waarom precies? Deed je er elke week 8 of zo? Dan zou ik er ook wel mee stoppen ja.


Elke week 8 is wel wat overdreven
wink.gif
iets van 2 op een feest, dus 2 keer per maand of 2 maanden. Tis gewoon niet meer relaxed. Na een feest als je een lekker wijf hebt gescoort kan je niet eens meer neuken
frown.gif

Na verloop van tijd krijg je dus genoeg van pillen. Altijd de zondag na een feest vet verrot thuis en niet kunnen slapen, maandag op werk verslapen. Genoeg redenen dus om gestopt te zijn, dus ex-pillenboer
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by Zevenhuizen:
he krizz flikker op met die nigga music man!!!!.

daar is geen zak aan.
en jongens bedankt voor de nummers morgen download ik ze want ik kom net uit de discotheek zetten.

Flikker zelf op!
 
Wel lachuh, vandaag in de klas, Komt ineens mijn voorbuurman de klas in. Had die gek een schijf in de klas gevreten. zat hij daar, vet strak uit zijn ogen kijkend in de les met een potloodje te spelen. Toen werd hij eruit gestuurd, omdat hij te veel aan het kletsen was.
Iemand al eens een slechte schijf gehad?????
Ikke met carnaval. Laatste dag effe nog wat X gescoort, voel ik er een uur later nog nix van. Toen ik 's avonds thuis kwam heb ik wel nog de hele nacht wakker gelegen. Zal wel gewoon caffeine of ephedrine geweest zijn.
 
Wel lachuh, vandaag in de klas, Komt ineens mijn voorbuurman de klas in. Had die gek een schijf in de klas gevreten. zat hij daar, vet strak uit zijn ogen kijkend in de les met een potloodje te spelen. Toen werd hij eruit gestuurd, omdat hij te veel aan het kletsen was.
Iemand al eens een slechte schijf gehad?????
Ikke met carnaval. Laatste dag effe nog wat X gescoort, voel ik er een uur later nog nix van. Toen ik 's avonds thuis kwam heb ik wel nog de hele nacht wakker gelegen. Zal wel gewoon caffeine of ephedrine geweest zijn.
 
Originally posted by Zevenhuizen:
flikker op met die pillen man!!!!!!!!!

zielig hoor als je niet zonder kan.

Flikker jij lekker op! Kan je niet lezen ofzo??? Er staat toch dat ik ermee gestopt ben! En wat nou zielig??? Ieder maakt toch zijn eigen keuzes? En wie de fok ben jij dan om daarover te oordelen?
mad.gif
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Flikker jij lekker op! Kan je niet lezen ofzo??? Er staat toch dat ik ermee gestopt ben! En wat nou zielig??? Ieder maakt toch zijn eigen keuzes? En wie de fok ben jij dan om daarover te oordelen?
mad.gif

Inderdaaaad. Ik vind dat je nog altijd beter een halve of een hele pil kunt nemen dan je klem zuipen...dat is nog wel slechter voor je lichaam.
 
Hmmm, ik heb van bier nog nooit een natrip gehad...

Ik kom gewoon niet aan die zooi, ken jongens die er niet slimmer op zijn geworden...

Ik hou het bij een pilsje (of 2,3,4,5 whatever)... Maarja, ieder z'n eigen keus... Van softdrugs wordt je duf en krijg je een droge bek... Vind het irri als vrienden van mij blowen en de volgende dag zeggen dat "het wel zo'n vette avond was" terwijl ze de hele avond als een zak hooi op een barkruk hebben gezeten...

Maarja, ieder zijn eigen keuzes...

Greetz.

Greetz.
 
Trouwens nog even over trance, ik weet niet of je dit trance kunt noemen, maare ik vind hem phat Prodegy-out of space enne nog een ouwe, n-trance-set you free
smile.gif
gouwe ouwes
 
Om ook nog effe op Trance terug te komen, ik heb vandaag een nieuw cd-tje gekocht
smile.gif


Tom Harding - Live @ HQ (High Quality)

Is eigenlijk meer Hardhouse, maar is zeker bruut!

Greetz
 
Back
Top