trage cdi afstelling ?

jumpy1986

-- spirit tuner --
ik zou aan mijn standaard mbk spirit vanalles willen veranderen, andere uitlaat, racevario, ... . Maar ik wil niet dat ie sneller rijdt dan 50, want ik ben al eens tegen gehouden. oe kan ik dat het beste doen ? kan ik er gewoon een trage cdi afstelling insteken of is da slecht voor mijn ontsteking ?
 
Advertisement - register to remove this

waarom zou je alles kopen als je maar 50 wilt rijden??
tegenwoordig zijn er uitlaten met e-keurmerk die kan je er gewoon onder gooien en dan ga je bijna niks harder.
ook kan je met een racevario een varioring ertussen doen.
maar het blijft heel zonde van je geld.
 
Inderdaad, is toch vrij zonde om zoveel onderdelen te kopen als je toch 50 wil blijven rijden...maar als je het perse wil...koop al je onderdelen en zet er een begrenzer op...
 
Een begrenzer is iets dat begrenst zodat als je op een knopje drukt oid. dat de scoot nog maar 50/60 wat je zelf wilt gaat, erg handig als je een redelijk snelle setup hebt maar niet gepakt wilt worden... Haal een leuk snel uitlaatje en een leuk variootje ofzo en prak er een begrenzer in.... Je zult iets van 75/80 rijden maar als je politie zit druk je op een knop en hij gaat maar 60... Nou dan heb je miss boete van 23 euro.... Ach die 2x int jaar dat je gepakt wordt... Je rijdt wel een heel jaar lekker door....
 
ben al eens gepakt geweest en volgende keer ik gepakt wordt ben ik mene scoot voorgoed kwijt. en hier in belgië, vooral in antwerpen , als ze iets vermoede dan moge ze hem meenemen en openleggen, dus afstelling wordt meer en meer gevonden.
 
kweet zo dat de Doppler, en de Bida s2 (alleen blauwe demper), Malossi Replica (kweet alleen niet of die er zijn voor Mina vert), en de Gianelli Sport Pro CEE gekeurd zijn. Had ook iets gehoord van die Leo maar ben er nit zeker van.
 
Ik verkoop men Bidalot S2 met blauwe carbon demper voor ne Spirit, als je geinteresseerd bent kan ik je enkele foto's sturen. Ik ben van Wilrijk, da zal je wel weten liggen als je van Antwerpen bent. Laat maar iets weten.
 
Een begrenzer is iets dat begrenst zodat als je op een knopje drukt oid. dat de scoot nog maar 50/60 wat je zelf wilt gaat, erg handig als je een redelijk snelle setup hebt maar niet gepakt wilt worden... Haal een leuk snel uitlaatje en een leuk variootje ofzo en prak er een begrenzer in.... Je zult iets van 75/80 rijden maar als je politie zit druk je op een knop en hij gaat maar 60... Nou dan heb je miss boete van 23 euro.... Ach die 2x int jaar dat je gepakt wordt... Je rijdt wel een heel jaar lekker door....
yuuw, ik heb een beati dx en ik ben gistere gepakt door de politie ...
ik mogt gewoon naar huis wandele me mijn brommer maar wat gaat er nu gebeure.. boete ? rechtbank ?
en een begrenzer wat kost da ?
 
Volgens mij is de Shot ook CE goedgekeurd.
Tenminste, richting van uitlaat gassen zit goed, lawaai valt mee en hij word alleen geleverd MET begrenzer erin.
Is ook nog eens een prachtding IMO.
 
Back
Top