traanplaat stylez

Tim

lekker doen
Ik wil ook van die traanplaat voetenplaten op me nrg, maar hoe ken je dit het best doen, waar haal je die zooi enz.

Het lijkt me niet echt mooi als je dat met een ijzerzaag doet en een figuurzaag je lijkt me weer net wat te dun
smile.gif

Jullie kenne me vast wel helpen want ik heb het vaker gezien bij jullie scooters.

tnx, Tim

Advertisement - register to remove this

M'n vader had een stuk meegebracht van een Harley-zaak... Ik heb toen gewoon met een stuk karton ff een mal gemaakt en dat overgetrokken met een stift op die traanplaat... Dat heb ik uitgezaagd met een decoupeerzaag (wel 3 zaagjes bij gebroken, majah)...

Ik denk dat je bij een metaalbewerkingsbedrijf ofzoiets wel een stuk kan krijgen (lees: kopen)...

M'n broer heeft het met een decoupeer zaag gedaan, moet je daarna nog wel even een beetje vijlen, en je moet apparte zaagjes ophalen, en het is heel erg kut om te doen

Ik heb de traanplaat van een collega van me moeder die de aflevering van machines doet, wordt vaak traanplaat bij gebruikt. Gezaagd met een decopeerzaag met sterk ijzerzaagje erin, ff afbrommen met de bromtol, buigen in de goede hoek, nog ff mooi schoon borstelen met een borsteltje op de boormachine, vastmaken met popnagels, en klaar is mijn Phantom met traanplaat op de treeplanken.

In auto-tuning-winkels kan je flexibele traanplaat kopen voor als je voeteplank niet egaal is, en zelfs in verschillende kleurtjes: blauw, rood en natuurlijk ook zilver, geeft zeer mooi effect

Me oude Amicotje.
Daarvan had ik die hele rubberen mat vervangen door traanplaat. Is een klotewerk ja dat zagen. Omdat iedereen al traanplaat heeft, heb ik op me Rally glad alu gedaan. En nee, is niet glad, ook niet als het nat is
smile.gif

amicoracing.jpg

Ik was die Amico ook zat. Ik vond het model ook niet mooi meer. Daarom ook maar verkocht.

Dat traanplaat had ik zelf bij een of ander metaalbewerkingsbedrijf gehaald. Koste geen drol. Ik had een stuk van 60x40cm gehaald. Was ik 20 piek voor kwijt.
Ze konden het ook voor me snijden, maar dan wat het meteen 80 piek. Toen ben ik zelf maar met de diamant slijptol aan de slag gegaan
smile.gif

Back