This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

traangas sucks....(au)

Wat hoor ik nou, gaan we relluh in Zeeland, dan heb ik ook nog wel zin om te komen! Ik voeg me bij Enrico en Lennaert. Maar misschien kan je hem beter eerst proberen aan te klagen, rellen kan altyd nog wel, aangeklaagd of niet!

ik denk dat die man het op noodweer gooit, dat hij zich bedreigd voelde door 2 jongeren waarvan eentje met een balk aankwam om hem daarmee te slaan. Dus toevallig had hij net een busje traangas bij zich wat hij voor ze moeder had gekocht en uit noodweer gebruikt hij dat.

Dat kan je ook krijgen...

daar liep ik ook al aan te denken....wij stonden daar met een stuk hout...hij schopte tegen me scooter enzo....hij probeerde mij te schoppen en toen wou ik slaan en toen spoot hij....ik denk dat je bij de politie dan iets krijg van...."tja jullie hebben allebij iets gedaan wat niet mag dus of we maken er werk van maar daar schieten jullie allebij niks mee op of je laat het gewoon zo"

ik denk dat het meer zo zal gaan

Ik stel dit voor:

Je gaat em gewoon aanklagen en als je niet gelijk krijgt ga je em terugpakken 8)

best wel, maar als de politie begint te blaten over wat je op zijn eigendom en dergelijke ben je ook gekloot.
Want ze gaan meestal een volwassene geloven boven jongeren.
En als je hem gaat terugpakken pas dan op dat je niet gepakt word.
Veel geluk

Gewoon aangifte doen van mishandeling c.q. poging tot doodslag Kun je altijd proberen toch? Als die vent zo agressief is heeft ie het vast eerder gedaan en als dat blijkt hangt ie bij de rechter echt wel. Voor hetzelfde geld heeft ie misschien wel een paar maanden voorwaardelijk staan. Dan ken ie nu wel gaan zitten. Tis maar een idee hoor...

Wat een klootzak is dat he...
Okee, okee, jullie moge daar nie komen, maar ag om dan je scoot op de grond te flikkeren en traangas te gaan spuiten, neeh!
Ik zou zekers die vent terugnaaien, maar laat je zelf NIET naaien he?

greetz