TP krukas en C3 , wat kan het hebben?

Advertisement - register to remove this

Gaat moeilijk lijkt mij, alhoewel je wel C3 lagers hebt, ik zou iig goed smeren, goed warmrijden enz.. voor mij een twijfel of die het houdt

De imitatie Top asjes blijken niet meer te zijn als vervanging voor std , en gaan hier in de buurt vaak snel kapot..

Competition is wel goed, mja die heb je nie..

Zou toch voor de zekerheid sparen voor ander asje :)

Die asjes blijken inderdaad niet al te stevig te zijn, je kan beter voor iets anders kijken voordat je alles naar de klote rijd. (dat zou helemaal zonde zijn) Toch denk ik dat met goede smering alles wel draaiende zou moeten blijven eigenlijk dus hetzelfde als Yamikey zegt
:#

nou eigenlijk lijkt mij dat ie dat wel moet houden, het grootste probleem bij snellere cilinders is meestal niet de krukas, maar de lagers. Mijn gilardoni 70 heeft trouwens ook gewoon op std as en lagers gedraaid, geen probleem mee gehad. Om helemaal zeker te zijn zou ik wel bijsmeren.

Originally posted by Casper
gasten, wat een gelul hier allemaal(m.u.v. Lennox ;)), dat houd dat ding makkelijk...

Maat van me had precies dezelfde setup alleen andere pijp enz, mja en draaide hem na een week naar de klote, en dan niet zeggen dat het dan meer zegt over me maat dan over die krukas.. :)

De ene draait gewoon relaxed met een bruut setupje en een zwak asje een heel eind door en de ander heeft minder geluk en de zooi draait direct naar de klote..

Originally posted by Teunios
oke, mooi.

Zo gomer pyle, dat word beunen 8) ;)

Hoor ik me naam, moet makelijk lukken ik heb half jaar met kapotte oliepomp gereden en me krukas houdt het gewoon uit hoor. wel op standaard bende. hehe Maar wat ik niet begrijp waarom niet gelijk doppler kan je zometeen gelijk wat bruter gaan en heb volronde wangen ?

als een EVO stage 5 het al 1500 km volhoudt op een pia krukas en goede smering zal die gila50 tuned het zeker wel houden denk ik. of is t minarelli? die asjes zijn wat minder...
dan nog denk ik dat ie t met goede smering wel houdt hoor...

Back