Howto Tp black tropy

Maikimen

Member
Hoi ik heb een nieuwe cilinder gekocht een en tp black tropy en een 17.5replica caberateur bestelt.
Welk sproeier kan ik er beste in doen want die heb ik er niet bij laten leveren mij setup gaat worden
Minareli ac
70cc tp
17.5 mm
Race vario ik denk met 4.8rollen
Gele drukveer met ori koppeling strakkere veren
Membraam orineel
Gianell gnx
 
Advertisement - register to remove this

Hoi ik heb een nieuwe cilinder gekocht een en tp black tropy en een 17.5replica caberateur bestelt.
Welk sproeier kan ik er beste in doen want die heb ik er niet bij laten leveren mij setup gaat worden


- Je kan daar alleen achter komen door te testen. Sproeiers tot zo ongeveer 90 heb je denk ik wel nodig.

-Gianelli NR-X is geen 70cc uitlaat, kan je beter een nardo / shot nemen.
 
Oke jah ik ga er wel een paar bestellen 83 86 en 90
en 70cc uitlaat vind ik niet ps niet nodig bij een gietijzer wel bij de nog snellere cilinder Mhr olzo
 
Raad je aan om eerst even te kijken wat er al in je 17,5 mm carb zit.. Anders heb je straks een sproeier dubbel erin zitten.
Weet niet waarmee deze standaard komen (al vermoed ik zelf sproeier 80)

83 is er niet. Wel 82 en 84 als het om een dell orto imitatie gaat)

Best is om een kitje te nemen.. Straks is het echter bijvoorbeeld 88 en dan heb je die niet liggen.. Moet je weer terug en al die extra tijd en moeite.
 
Bestel maar gewoon een sproeiersetje in plaats van 4 sproeiers. Kan je nu al beloven dat de juiste er wss niet bij zit.

Zou zelf paar euro extra hebben uitgegeven om geen replica carb te pakken omdat die net wat makkelijker afstellen.

En als jij het niet nodig vind om een 70cc uitlaat te pakken op een 70cc cilinder straks ook niet komen met vragen over afstellen omdat ie bijna niet van zn plek komt :p

Die mhr 70cc die jij waarschijnlijk bedoeld is een hele andere klasse 70cc dan dit.
 
Bestel maar gewoon een sproeiersetje in plaats van 4 sproeiers. Kan je nu al beloven dat de juiste er wss niet bij zit.

Zou zelf paar euro extra hebben uitgegeven om geen replica carb te pakken omdat die net wat makkelijker afstellen.

En als jij het niet nodig vind om een 70cc uitlaat te pakken op een 70cc cilinder straks ook niet komen met vragen over afstellen omdat ie bijna niet van zn plek komt :p

Die mhr 70cc die jij waarschijnlijk bedoeld is een hele andere klasse 70cc dan dit.
 
Bestel maar gewoon een sproeiersetje in plaats van 4 sproeiers. Kan je nu al beloven dat de juiste er wss niet bij zit.

Zou zelf paar euro extra hebben uitgegeven om geen replica carb te pakken omdat die net wat makkelijker afstellen.

En als jij het niet nodig vind om een 70cc uitlaat te pakken op een 70cc cilinder straks ook niet komen met vragen over afstellen omdat ie bijna niet van zn plek komt :p

Die mhr 70cc die jij waarschijnlijk bedoeld is een hele andere klasse 70cc dan dit.
Bartje een yasuni r word geadviseerd voor deze cilinder en dat is een 50cc -70cc uitlaat
Ik heb trouwns tog een 19mm besteld met eeb laar sproeiers bedankt voor je info
Post automatically merged:

Screenshot_20220108-211440_Samsung Internet.jpg
 
Yasuni R is eigenlijk een klasse opzich want die draait bijna overal goed op

Welke 19mm heb je besteld? Dellortho of een Polini?
 
Yasuni R is eigenlijk een klasse opzich want die draait bijna overal goed op

Welke 19mm heb je besteld? Dellortho of een Polini?
Derrloto black racing ik probeer eerst met sproeier 82 of waar moet ik beginnen dit zit er verder inView attachment 63358
Post automatically merged:

Yasuni R is eigenlijk een klasse opzich want die draait bijna overal goed op

Welke 19mm heb je besteld? Dellortho of een Polini?
Derrloto black racing ik probeer eerst met sproeier 82 of waar moet ik beginnen dit zit er verder inView attachment 63358
Post automatically merged:

Er komt komt wel de orinele luchtfilterhuis op met een mallosie inlegfilter
Post automatically merged:

Screenshot_20220110-161232_Samsung Internet.jpg
 
Yasuni R is eigenlijk een klasse opzich want die draait bijna overal goed op

Welke 19mm heb je besteld? Dellortho of een Polini?
Ik heb nu een r gekocht
Standaartuchtfilter met mallosie inlegfilter is dit wel wat waard??op een 19mm?
Ik heb nunsproeier 82 erin hij loopt opzich wel maar bij koude start gaat die niet altijd lekker aan als die warm is loopt die wel goed stationeer
 
Zou de malossi inlegfilter alleen erin doen als je met de originele de boel niet afgesteld krijgt.
Zolang dat geen probleem is of word gewoon de originele erin laten.
 
Back
Top