tp 70 gietijzer

Advertisement - register to remove this

Die krukas houd het zeker tenzij hij al heel veel kilometers weg heeft. Ik rij al 10.000 kilometer met een athena 4 race en me krukas is nog steeds goed. Doe wel goede olie in je scooter dan smeert hij het beste ( dus af en toe ff een dopje olie bij je benzine )
 
melf #50 said:
jazeker , gewoon laten zitten , ik zou die gok wagen...


WUAHAHA _O-

prachtige opmerking :p !

Nee,

ff serieus, waag het er niet op. Het zijn risico's die je neemt, beter voorkomen dat je krukas in elkaar draait. Dat KAN veel meer kosten
Krukas, lagers, cil. zuiger, misschien wel zwaar beschadigde carters met een beetje geluk ;)

maar het is jou keuze
 
weenie, Pia stang is prima tis geen moeilijke beukcilinder tog? lekker late zitte... Ik bedoel ehhh "ff krukasje" doe je niet zomaar. Kost ofwel belachelijk veel geld, anders wel belachelijk veel tijd.
En als je TP, of DR ding haalt betekend dat meestal dat je geen eindeloos budget heb. Lekker late zitten.
 
ik wil ook een ander cil op me zip sp 2000, maar nu weet ik niet wat ik moet doen wel een ander asje of niet. want als je as echt naar de kloten gaat dan neem in dat risico zeker niet
 
*Vonk-zip* said:
ik wil ook een ander cil op me zip sp 2000, maar nu weet ik niet wat ik moet doen wel een ander asje of niet. want als je as echt naar de kloten gaat dan neem in dat risico zeker niet

Ligt eraan wat voor cilinder he... :)
70cc, 50cc....
 
*Vonk-zip* said:
ik wil ook een ander cil op me zip sp 2000, maar nu weet ik niet wat ik moet doen wel een ander asje of niet. want als je as echt naar de kloten gaat dan neem in dat risico zeker niet


een sr2000 zou ik zeker wel een andere as in doen , die zijn std al niet geweldig

ik heb wel meegemaakt dat ze met std cilinder al na 7500 en 10.000/11.000 km kapot liepen , alleen met andere uitlaat al..
 
Back
Top