This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tour Ede-Arnhem

Originally posted by Glenn
ik zal morgen ff proberen te bellen, als ik het niet vergeet.

maare waar ligt de bieb dan ?

We gaan niet naar de bieb (alhoewel ik daar wel sta in verband met mensen die toch naar de bieb rijden )

Speciaal voor jou:


Hier gaan we meeten, dit is vlakbij het station 'Ede-Wageningen'.


Ietsjes ingezoomed.


Voor het geval dat: nog een keer ingezoomed .

P.S. Ik moet vanavond werken, dus bellen heeft geen zin
 
Ik neem morgen een gratis VCD van Meeting Ede voor je mee Glenn, ik heb namelijk wat pics van jou erop staan.

Originally posted by Glenn
oew.. ok.

ah boeie.. we rijden gewoon gelijk naar die plek toe.

Een Blauwe 'telefonica movistar rx' heeft de leiding daar. Ik kom ietsjes later met eventuele mensen die toch naar de bieb rijden.
 
Vanavond Dé Meeting

ey peepz,
Ik zie jullie allemaal vanavond wel (kijk naar de zwarte sr)
ik herhaal alle belangrijke dingen nog ff voor de duidelijkheid:
Kom naar de enka achter station ede-wageningen, weet je dit ondanks alle duidelijke info toch niet te vinden kom dan naar de bieb in Ede op de molenstraat. Fokke en ik wachten jullie hier op. Maar kom niet té vroeg of te laat het liefst 8 uur en maak zo min mogelijk lawaai i.v.m. overlast want we zitten nog geen km van het politiebureau vandaan!
Woon je in arnhem en heb je geen zin om eerst naar ede te rijden en vervolgens weer terug?
bel dan ff en we vertellen je wel ff in arnhem waar we zijn zodat we je onderweg tegenkomen, dit bespaart voor enkele veel kilometers denk ik.
Bel mij maar:
0618485824
Maar ik denk dat fokke het ook niet erg vind als je hem belt, zijn nummer staat hierboven ergens
Tot vanavond en neem allemaal genoeg benzinegeld en reservebougies/v-snaren mee.
LATER
 
sorry.. ik moet af vallen
waar ik mee naar ede ging doet zn scooter het niet meer...

maar misschien ga ik als nog..
waar in arnhem verzamelen jullie dan ? en hoelaat ?
 
Het was wéér top, ook al was het niet zo druk als de vorige meeting ik denk dat iedereen een mooie tijd heeft gehad,
ondanks een aantal bezoekjes van Politie en VNV Beveiliging zijn er geen ongevallen geweest, ik denk dat het niet langer zal duren dan een maand voordat er een volgende meeting is!
C U Next Time
 


wel een klein ongelukje, ik reed rechtdoor en reed met mijn voorwiel tegen een benelli aan |( . stukje van de onderkuip was toe nafgebroeken. kwam omdat het gewoon zooooooooooo'n chaos was....8P naja das verzekeringswerk.....

en Sjoerdyo:

ik was de 1 na snelste (alleen robbert-jan was sneller met zn MHR 80cc derbi!, die liep 115 digi ofzo) 108 digitaal NIET NORMAAL MEER MAN 8P :W :~ :# }) 8) :* 9||6 :7
 

Volgens mij heb jij vannacht geen nachtrust gehad en ben je helemaal obsessed door je 108 digi! Dit is geen crosspost maar een kwartetpost

Maargoed, ik vond het allemaal weer redelijk geslaagd , volgende maand maar weer!