alleen 13-44 is goed zat...
het is een straat scooter neem ik aan, dus zou ik lekker de standaard vertanding erin houde...wat heb je er aan om 135 oid te rijden? het klinkt natuurlijk erg stoer, maar je hebt er absoluut niets aan. des te meer aan de trekkracht en die is perfect neem ik aan met standaard vertanding
btw ik hoor nu als ik loop met mn scooter ook soort tikken lijkt of het van mn vertanding af komt
Heb je dit ooit getest? ervaren?
Ik heb op meerdere blokken met verschillende cilinders eerst met std. vertanding gereden, daarna met alleen langere primaire vertanding en daarna zowel primair als secundair.
En elke keer als ik er langere vertanding indeed hield ik het voorwiel net zo moeilijk aan de grond, maar kwam de scooter daarna veel beter van zijn plaats.
Dus b/s dat ie beter std. vertanding kan houden, hij zou zoiezo met primair er al aardig op vooruit gaan, primair + secundair zou overkill kunnen zijn maar volgens mij leverd een team zat vermogen.
Heb je dit ooit getest? ervaren?
Ik heb op meerdere blokken met verschillende cilinders eerst met std. vertanding gereden, daarna met alleen langere primaire vertanding en daarna zowel primair als secundair.
En elke keer als ik er langere vertanding indeed hield ik het voorwiel net zo moeilijk aan de grond, maar kwam de scooter daarna veel beter van zijn plaats.
Dus b/s dat ie beter std. vertanding kan houden, hij zou zoiezo met primair er al aardig op vooruit gaan, primair + secundair zou overkill kunnen zijn maar volgens mij leverd een team zat vermogen.
vriend van me rijdt 145 autoteller met alleen secundaire evrtandign verandert.dit dan met een athena clinder
Neo's OWNAGE;2371072Dus ik weet niet hoe je eraan komt dat je krukas in één keer 3 keer zo snel rond moet draaien naarmate je reductiefactor met 3 omhoog gaat? [/QUOTE said:Dat zeg ik niet, ik zeg dat je krukas 3 omwentelingen meer moet maken om je achterwil 1 keer rond te krijgen.
En doe is niet zo aanvallend
tuurlijk maakt dat verschil met optrekken dat is toch ook zo met een motor het tandwielen??
stundrijders doen ook groot tandwiel achter om sneller op te kunnen trekken omdat ze geen topsnelheid nodig zijn
dus het maakt weldegelijk verschil
Ja, en ik ben sinterklaas...
Niet zoveel geloven wat je hoord, en mocht het wel zo zijn dan wijkt die auto gewoon enorm af....
140 ga je dus echt niet zo maar, en al helemaal niet met een athena cilindertje....[/QUOTE
ik zat zelf in die auto liever 143 km auto teller pracies laten we zeggen dat er 5 a 8 afgaat kom je op 135 km per uur hij heeft alleen de secundaire vertanding verandert.16.6 pk had hij met deze cil op lelystad 2005.dus het is mogelijk