Topsnelheid mbk booster

jelgon

Member
Mijn booster met minarelli verticaal blok gaat wat langzaam na mijn zin, volgens mij heb ik iets fout in de afstelling dat hij daarmee te traag gaat
Qua motorisch is dit de setup:
Snelle 50 van carenzi met alu zuiger
17,5 dellorto phbn kabelchoke sproeier 82
Top preformance vario gewichtjes weet ik niet
Malossi v riem
Orginele koppeling
Orginele ontsteking
Loopt plankgas ong 65 maar de cilinder heeft amper 20km
Ook bij het optrekken gaat het eerst heel traag en dan trekt die pas door eens hij 15 ofzo rijd,
De afstelling was toen wel gedaan bij motorzaak met n yasuni r begrensd en varioring erop dus zitten vgm zware gewichtjes in, die regel ik nog maar vooral de topsnelheid, waar mis ik iets?
 
Advertisement - register to remove this

Zo snel is zo'n 50cc carenzi toch niet...
En de afstelling die je noemt van een begrensde Yasuni R met vario ring is toch gewoon eigenlijk standaard? Begrenzing er wel uit gehaald? Want als die er niet uit is gaat ie niet harder ook. En je zal je vario afmoeten stellen en ook gelijk de trekveren en drukveer.
Wat voor uitlaat zit er bijvoorbeeld onder?
Want met een halve setup kunnen we niks...

Was jij trouwens ook niet die jongen met zn kapot gelopen dr50? Niks geleerd over inrijden dus of wel?
 
Zo snel is zo'n 50cc carenzi toch niet...
En de afstelling die je noemt van een begrensde Yasuni R met vario ring is toch gewoon eigenlijk standaard? Begrenzing er wel uit gehaald? Want als die er niet uit is gaat ie niet harder ook. En je zal je vario afmoeten stellen en ook gelijk de trekveren en drukveer.
Wat voor uitlaat zit er bijvoorbeeld onder?
Want met een halve setup kunnen we niks...

Was jij trouwens ook niet die jongen met zn kapot gelopen dr50? Niks geleerd over inrijden dus of wel?
Ik weet zeker wel hoe ik inrijd, varioring is eraf en is volledig ontgrensd met ontgrensde sitoplus erop heeft momenteel nog zwaardere vario gewichtjes gele drukveer en gele trekveren
 
Na 20km vol gas is dan niet bepaald aan te raden maargoed, wat er met je vorige cilinder is gebeurt had niks met inrijden te maken natuurlijk
Wat heb je geprobeert qua drukveer trekveer en rollen? Want je kan er wel telkens zwaardere rollen ingooien maar zo werkt een overbrenging niet...
Begin eens met een witte drukveer en de standaard trekveren.
En verder moet je er toch wel een beetje aan uitkomen via de search toch? Verwacht nou ook niet dat je een of andere 50"snel" cilinder hebt die beestachtige power heeft ofzo he
 
Back
Top