This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Top verbeteren 70cc

Sjakieee

Member
Ik heb een viva waarop ik een airsal 64mm heb gezet. Het is me nou onduidelijk of het een 65cc of 70cc is elke website zegt wat anders.
Maar de top is maar 69km/h (gps 82 op de teller)terwijl ik 65 haalde met de std cilinder.
wel veel meer koppel maar ik wil meer snelheid
Setup
Technigas next r uitlaat
Std drukveer
Trekveren malossi rood
9g rollen mix (lichter maakt overtoeren)
Std carb sproeier 86

Wat kan ik doen voor een hogere top
Ik weet dat peugeot verticaal niet ideaal is voor snelheid maar in de 70 zou toch wel moeten lukken ofnie?
Post automatically merged:

Ik wil een 17.5 carb zetten. Maar hoe kan ik het std luchtfilter blijven gebruiken ipv powerfilter want daar hoor ik niks goeds over
 
Ik ben een wnder drukveer monteren. Dat zal hem goed doen ik heb geen ervaring met die cilinder maar zou een hele ziin of wit denk Ik. Welke cillinder is het stuur ene linkje
 
Ik ben een wnder drukveer monteren. Dat zal hem goed doen ik heb geen ervaring met die cilinder maar zou een hele ziin of wit denk Ik. Welke cillinder is het stuur ene linkje

Ik heb deze maar veel goedkoper van een andere site
Post automatically merged:

Ik heb nog een 12% 20% en 25% drukveer liggen zal die 12% testen
 
als de max toeren van je cilinder niet veel meer word dan zal de maximale snelheid ook niet veel meer worden zonder de overbrenging te veranderen