top toeren

burning fly

drive on a toxic scoot
mijn manston draait untuned cilinder en untuned carters 13.800rpm is dit normaal??? met met bijpassend setup
manston 2
hebo krukas
hpi 2004
malossi membraam 14
malossi spruitstuk
25 delly carb
is uitlaat
evo oversize poeli's en vario
hebo koppeling

wat zeggen jullie ervan
 
Advertisement - register to remove this

Ik snap de vraag niet. Wij kunnen niet voelen of je scooter zo het lekkerst rijdt. Rijdt hij zo goed volgens jou dan lijkt me er niks aan de hand. Beter vraag je aan Ivo of dit normaal is, wij weten niet waar het vermogen van zijn uitlaat te vinden is.
 
Hij geeft 13,8k aan op je tellertje. Wie zegt dat de tellertjes precies kloppen, misschien eens op een testbank testen George;) Of je draait wat over toeren is dat het niet?
 
Kan van alles zijn. Overtoeren enz. Manston kan standaard al baggerveel toeren draaie. Alleen wil niet zegge dat het vermogen optimaal is.
 
Een woord: testen. Er is niemand hier die jou kan zeggen op welk toerental je scooter het best gaat lopen.
 
idd , maar ik wil wel ff kwijt dat mijn evo 70 @ Lelystad op de testbank ook gewoon 13.800tpm deed met c-16 en untuned , dus het is wel mogelijk..
 
maak een "goede" geblokte run en je zult het weten. daarna lekker verder afstellen op de bank :) komt altijd wel iets positiefs uit.
 
Als het dezelfde IS pijp is als die Streetmaster bij ons op de bank getest heeft zal je echt ff moeten gaan banken of met Ivo bellen. Ik denk dat het anders lastig blijft, mits het dezelfde pijp is.
 
de uitlaat is berekend rond de 14.5 /15.0 maar ik was nieuwschierig welke toerentallen jullie draaien

en ronnie het is geen koso he is een mvt tellertje en nog nooit iets slechts erover gehoord maar ik denk dat ik eens ga banken hier in de buurt
en eens op een verlate weg met de rollen ga spelen
 
burning neo's said:
de uitlaat is berekend rond de 14.5 /15.0 maar ik was nieuwschierig welke toerentallen jullie draaien

en ronnie het is geen koso he is een mvt tellertje en nog nooit iets slechts erover gehoord maar ik denk dat ik eens ga banken hier in de buurt
en eens op een verlate weg met de rollen ga spelen

Als je gaat banken wil ik wel mee als het kan. Wel pas als ik terug ben van vakantie he jung?;)
 
Als tie op 14/15K berekend is, ga kwa toerental ertussen zitten, 14,5 ong.En kijk van daaruit wat beter rijd..nog ietsies lichter, of ietjes zwaarder.
Beste zou @ testbank zijn om te testen, maarja testbank is weer anders dan straat:).
 
melf #50 said:
idd , maar ik wil wel ff kwijt dat mijn evo 70 @ Lelystad op de testbank ook gewoon 13.800tpm deed met c-16 en untuned , dus het is wel mogelijk..

Hoeveel PK's had je?

13.800 lijkt me namelijk teveel voor een C16.
 
Back
Top