Top Performances TPR cilinder 70cc Aluminium

Advertisement - register to remove this

Er was hier laatst ook een topic over als het goed is. Ik las daar dat weinig/geen mensen er ervaring mee hadden. Er werd verwacht dat hij rond stage6 race, team niveau ligt.
 
benelli rulezz said:
Een vriend van mij heeft um onder ze rox en die gaat aardig af!! Met een mix van yasuni c16/delta cluth/vl14/21mm KNALT egt!!! Stage6 Race vlam je wel !!

Heeft die jongen met precies dezelfde setup en goede afstelling dat getest dan? :L
 
kaj said:
Heeft die jongen met precies dezelfde setup en goede afstelling dat getest dan? :L



Neu k zuig het uit me deum|(
heb der zelf op gereden en weet dat ie harder loopt als stage6 dus:X
Mijn mening boeid me nie wat jij denkt maar ga nie gelijk :L doen want dat ben je altijd nog zelf:X
 
benelli rulezz said:
Neu k zuig het uit me deum|(
heb der zelf op gereden en weet dat ie harder loopt als stage6 dus:X
Mijn mening boeid me nie wat jij denkt maar ga nie gelijk :L doen want dat ben je altijd nog zelf:X

Dankje!

Hoe weet je nou dat hij harder loopt als stage 6 (race)? Heb je het getest? Nee dus.
 
Last edited:
Voordat het topic verneukt wordt door mijn reactie :). Was kinderachtig.

At TS. Het is als het goed is de eerst alu versie van top-p. Dus misschien dat het vermogen wel meevalt qua prijs. Het schijnt een leuke cilinder te zijn. Het kan geen kwaad dat je hem test :D :W.
 
kaj said:
Voordat het topic verneukt wordt door mijn reactie :). Was kinderachtig.

At TS. Het is als het goed is de eerst alu versie van top-p. Dus misschien dat het vermogen wel meevalt qua prijs. Het schijnt een leuke cilinder te zijn. Het kan geen kwaad dat je hem test :D :W.



K test nie rij zelf Speed maar een maat van me heeft um dus gaat om de me losse binnen kop???????? dat ie aardig af gaat majaap je gelooft nie hahaha komt goe+ralf+
 
benelli rulezz said:
K test nie rij zelf Speed maar een maat van me heeft um dus gaat om de me losse binnen kop???????? dat ie aardig af gaat majaap je gelooft nie hahaha komt goe+ralf+

Abn is handig!

Ik snap je verhaal niet helemaal 8P. Voor mijn part rijd je std. Boeit me niets. Heb ik iets gezegt over losse binnenkop? We hebben het hier over de alu top-p cilinder met vlinderpoort. Misschien ben je in de war met een andere. Tjah shit happens.

benelli rulezz said:
Jongen ga genees een meer op je in BETERWETERRRR:L:L:L:L:L

Thanx for the compliment btw!
 
kaj said:
Abn is handig!

Ik snap je verhaal niet helemaal 8P. Voor mijn part rijd je std. Boeit me niets. Heb ik iets gezegt over losse binnenkop? We hebben het hier over de alu top-p cilinder met vlinderpoort. Misschien ben je in de war met een andere. Tjah shit happens.



Thanx for the compliment btw!


srry... maar snapt der nou niks meer van klaar... OK.
 
Lekker oud topic, maar nog nooit een echt goed antwoord gehad op me vraag.
Nou dat hij al een tijdje in de winkel ligt zullen er vast wel mensen zijn die ervaring hebben. Dus hoe goed presteerd deze cilinder?
 
Back
Top