Top Performances TPR cilinder 70cc Aluminium

Advertisement - register to remove this

Kaj warned.
Op dit soort offtopic geblaat in dit topic (ook al is het al een paar maanden geleden) zit niemand te wachten.

Ontopic:
Ik weet niet hoe het nu zit, maar de cilinders waren een tijdlang moeilijk leverbaar.
Waarschijnlijk zijn er dus nog niet al te veel ervaringen.
De AC-versie die ik in m'n handen heb gehad had iig niet een echt grote uitlaatpoort.
 
toppie

benelli rulezz said:
Een vriend van mij heeft um onder ze rox en die gaat aardig af!! Met een mix van yasuni c16/delta cluth/vl14/21mm KNALT egt!!! Stage6 race vlam je wel !!


ik ben dus die maat.!
Het is een hele mooi afgewerkte cilinder vooral de losse binnenkop. Met de huidige setup 13pk maar het is de komende weken de bedoeling de setup flink uittebreiden. Dus dan kan ik jullie meer antwoorden geven.

Wat ik jullie nu alleen kan vertellen is dat de poorttiming ongeveer gelijk is aan die van een stage 6 maar dat de uitlaatpoort hoger ligt. ( opgemeten) Ook is het een zeer geschikt cilindertje om eens flink mee te toeren want hij is niet heet te krijgen en blijft continu vermogen houden.
Ik ben er ook zeker van overtuigt dat ik er meer vermogen kan uithalen dan een stage 6.

ik hou jullie wel op de hoogte!
 
Back
Top