Top Performances flexible rubbere slang

Stevie

grmblfffsss
"Top Performances heeft een flexible rubber slang kit op de markt gebracht die het je mogelijk maakt om de plaats van je luchtfilter zelf te bepalen. De slang is 25 cm lang maar evt zelf korter te maken omdat de eindstukken er los in geklemd zitten. Er zitten twee adapter bussen bij van 36mm en 39mm. Schijnbaar voor bijna alle luchtfilter types.

De slang is ook compleet met klemmen en een buigbare metalen strip om de slang ergens te ondersteunen en te bevestigen op je scoot. Ondanks dat je de slang 180 graden kunt buigen blijft de doorlaat exact hetzelfde!

Hij is er in drie varianten; voor oa. Dellorto 17.5mm, 19/21mm en 25mm carburateurs. Altijd raak dus... Prijs: Eu 14.95
(zie pagina Top Performances divers)"

bron: scootparts.nl

168320.gif


Weet niemand hier dat die dingen bestaan? Heb er maar een topic van gemaakt, want dit is volgens mij echt superhandig voor helmbak filters etc.
 
Advertisement - register to remove this

ben benieuwd of dat wel goed gaat ja, de slang ziet er wel heel erg dun uit..

ik zou zeggen probeer het ff uit, weten wij ook gelijk of het goed werkt :p


-edit- ik heb nog is ff zitten kijken op scootparts, en de dikste slang voor de 25 mm heeft maar een diameter van ong. 35/40 mm, veel te dun dus.... -edit-
 
Dit soort crap veroozaakt extreme pulzen bij het inlaten van de lucht, kost je gegarandeerd vermogen (als je dat hebt)...
 
Me dealer zei ook tegen me dat ze deze slangen hadden en liet ze aan me zien, maar ik heb ze niet gekocht omdat ik ook dacht dat ze ietwat te dun waren... Maja iemand meer info?
 
Originally posted by Vo0
Mja hoe wil je zo'n 60mm slang ooit passend krijgen op je carb.. :? :?

17.5 mm; origineel Dell'Orto
19 mm; origineel Dell'Orto
21mm; origineel Dell'Orto
25mm; zelf kelk draaien, of schroefdraad snijden op de aanzuigkant, dan origineel Dell'Orto voor 26mm monteren
26mm; origineel Dell'Orto
 
Uhuh wat bedoel je precies?

Heb trouwens me helmbak filter af, morgen pics en meer info :)
Een probleempje, bij de 40 ofzo houdt ie op, lijkt alsof ie te weinig benzine of lucht krijgt, morgen ff verder kutten :)
 
Back
Top