Top Performances 50cc

Sjoerd

Well-Known Member
Ik heb een nieuwe cilinder aangeschaft, dit door een lang verhaal, te lang voor dit forum (als je het wil weten: email maar). Nou was ik nooit van plan een snelle cilinder te kopen dus ook nu eigenlijk niet. Maar ik vodn het zonde om weer een gewone originele 50 cc te kopen. Dus ik ging ff kijken. Een 70 viel al meteen af, het is cool, maar geen zin in gezeik en mijn vader werkt niet echt mee, dus maar een snelle 50, maar omdat een snelle 50 even snel kan zijn als een 70 en het dus van zijn toeren moet hebben ipv zijn kracht, slijten die dingen zo snel. En ik wilde gewoon een vervangende cilinder die net iets pitteger moet zijn. Dus nam ik maar een gietijzeren. Ik nam de Top 50cc dit omdat de man van Parts hem had liggen en het is gewoon een goede cilinder. Ok genoeg gezeken. Mijn vraag:

-Wie weet wat van die cilinder info enzo?
-Welke uitlaat past goed op een dergelijke cilinder?

SvR
 
Advertisement - register to remove this

Waarom zou ik hem verkopen?

IK ZEI TOCH:

Ik zocht een vervangende cilinder blablabla

En jawel mijn vader controleert wel de cilindrmaat, niet omdat ie triest is, maar odmat hij het gewoon ook allemaal hardstikke leuk vind, en hij heeft vroeger ook zat brommertjes gehad dus hij weet er heeel veel vanaf, als ik ergens niet uitkomt, hoe raar het ook is, het lukt hem wel, ook al heeft hij dus nooit SCOOTERS opgevoerd. En ik WIL niet eens een 70cc!

Ik heb dus de blauwe top cilinder.
 
Mr. Burnout (toffe nick??) welke rode cilinder dan?? je hebt er 2 nl.
smile.gif
 
Heus niet denkj e nou echt dat de joden dat zien, ik weet niet of je 70cc hebt?! Maar DAT zien de joden pas meteen!!!

Ze kijken eerst naar de cijfertjes die erop staan, bij mij is dat nog rond de 50, en bij iedereen met 70 dus niet meer, ze komen der echt niet achter hoor, weet je hoe dom die gasten zijn. Trouwens ze kunnen de cilidner bij mij niet eens bloot leggen, omdat ze niet goed bij alle schroeven kunnen komen enzo, en dna geven ze het al snel op.

SvR
 
Heus niet denkj e nou echt dat de joden dat zien, ik weet niet of je 70cc hebt?! Maar DAT zien de joden pas meteen!!!

Ze kijken eerst naar de cijfertjes die erop staan, bij mij is dat nog rond de 50, en bij iedereen met 70 dus niet meer, ze komen der echt niet achter hoor, weet je hoe dom die gasten zijn. Trouwens ze kunnen de cilidner bij mij niet eens bloot leggen, omdat ze niet goed bij alle schroeven kunnen komen enzo, en dna geven ze het al snel op.

SvR
 
Back
Top