Top performance

Dmp is het grootste kutmerk dat er bestaat, hoeveel slechte ervaringen wil je?
Ik ga altijd heel lekker op jouw ongezouten meningen.

TS: Ik denk dat het aan je rollen of drukveer ligt, maar welke je zou moeten nemen weet ik niet. Dit moet je zelf ook experimenteren, vooral omdat je onderdelen gebruikt die niet zo heel populair zijn en dus niet in een vaak gebruikte setup voorkomen.
 
Ik ga altijd heel lekker op jouw ongezouten meningen.

TS: Ik denk dat het aan je rollen of drukveer ligt, maar welke je zou moeten nemen weet ik niet. Dit moet je zelf ook experimenteren, vooral omdat je onderdelen gebruikt die niet zo heel populair zijn en dus niet in een vaak gebruikte setup voorkomen.

Dat mag, maar mijn ongezoute "mening" is helaas keihard gebaseerd op eigen ervaringen.

Snap ook wel dat het heel verleidelijk is als je de prijzen ziet. En soms ziet het er leuk uit dat kan ik ook niemand kwalijk nemen dat ze iets kopen. Maar echt hoe kut is het wanneer je iets nieuws monteerd en het gewoon voor geen meter past. Ik heb vaak gehad dan had ik weinig tijd en reed ik ff naar de lokale brommerboer voor bijvoorbeeld dat kickstart spul, ging smiddags banken dua bestellen was te laat. Maargoed kon ik 3x terug en toen uiteindelijk maar besloten om met een externe starter te starten op de bank want het was na 3x nog niet goed.

Maargoed laat ik ook ff proberen te helpen met het dip probleem. Gele drukveer zou je kunnen laten zitten volgens mij en dan met gele trekveren erin. Denk dat rood net te strak is voor je koppeling.
 
Dat mag, maar mijn ongezoute "mening" is helaas keihard gebaseerd op eigen ervaringen.

Snap ook wel dat het heel verleidelijk is als je de prijzen ziet. En soms ziet het er leuk uit dat kan ik ook niemand kwalijk nemen dat ze iets kopen. Maar echt hoe kut is het wanneer je iets nieuws monteerd en het gewoon voor geen meter past. Ik heb vaak gehad dan had ik weinig tijd en reed ik ff naar de lokale brommerboer voor bijvoorbeeld dat kickstart spul, ging smiddags banken dua bestellen was te laat. Maargoed kon ik 3x terug en toen uiteindelijk maar besloten om met een externe starter te starten op de bank want het was na 3x nog niet goed.

Maargoed laat ik ook ff proberen te helpen met het dip probleem. Gele drukveer zou je kunnen laten zitten volgens mij en dan met gele trekveren erin. Denk dat rood net te strak is voor je koppeling.
De vario past perfect hoor de schuinte is mooi rollen passen goed dus tjah het is proberen waard. ik denk dat ze wel lichter zijn ivm met de zwaardere rollen wat ze eebij doen van 8gramm dus jah of kan ik beter een andere koppeling halen ipv andere trekveren
 
Wat @bartj zegt, je kan prima volgas rijden na een half uurtje. Dan is ie al goed warm en als je er nog iets extra olie in doet moet het helemaal goedkomen.

Ik zie dat je een replica carburateur hebt, @eurokit had als ik het me niet vergis ook ooit een imitatie carb gebruikt die maar niet af te stellen was.

Waar zie je dat? Teikei is gewoon een originele als je dat bedoeld.
Post automatically merged:

Nee je bent.niet egt op de hoogte !
dmp is een nederlands bedrijf ik ben tevreden met de vario hij zoet er wel goed uit aleen die 8gramm rollen wat er standaart in zit. En ik weet dat niet alles goed is dmp kwa kwaliteit.
Ma de vario is wel heel stevig ding en zelfde bouw en schuinte als de mallosie dus mallosie is ook aleen maar geld klopperij met hun dure producten
Post automatically merged:


Hij loopt nou wel.goed ik ik heb nu aleen een dipje van 30na 70 .
ma hij tek wel lekker op en naar de 70 gaat die ook weer als een speer
Post automatically merged:


Nee caberateur wat wel goed hoor ik had de choke moeten gebruiken ik heb vroeg heel lang gesleutelt aan mij aerox ma een choke heb ik nog niet hoefen gebruiken

Weet wat je zegt. Malossi steekt er wel R&D erin om hun producten te verbeteren.. Een Multivar 2000 is geheel door hun zelf ontworpen en verbeterd tegenover de oude.
Het zijn vooral de merken die Chinese zooi verkopen die juist dingen over kopieeren.
En het is maar de vraag of beiden echt gelijk zijn, of alleen maar gelijk eruit zien?

Verschil zit hem al in materiaal, gewicht, grades voor de rollerbanen, schuinte van het loop vlak..

Zelfde idee of je coca cola van het echte merk koopt, of je de goedkopere neemt van de aldi / lidl
 
De vario past perfect hoor de schuinte is mooi rollen passen goed dus tjah het is proberen waard. ik denk dat ze wel lichter zijn ivm met de zwaardere rollen wat ze eebij doen van 8gramm dus jah of kan ik beter een andere koppeling halen ipv andere trekveren
Zal vast enigzins passen maar je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent. Dus ik kan dit 100x zeggen maar ik geef het op. Ik lees het wel wanneer er ineens een scheur in je vario zit of je gradenplaat zomaar is gebroken en wanneer je alsnog trekveren moet kopen omdat die in een andere koppeling ook wellicht vervangen moeten worden
 
Back
Top