top performance carter deksel

mhr_rox

Aerox & Slider Owner
ik heb wat problemen met m'n tp deksel. n.l. hij kickt niet goed. (zal wel niet goed in elkaar zitten) kan iemand misschien ff alles op een rijtje zetten hoe het in elkaar moet zitten? ik heb de search gebruikt maar kan nix nuttigs vinden...

ook nog een weetje:
misschien wisten jullie het al maar er is hier bij mijn scooterzaak geen vario sleutel voor het tp carterdeksel te verkrijgen.
wat blijkt nou, je kan een morini vario sleutel met een beetje zoeken hoe het past er voor gebruiken! het past er net op :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by mhr_rox

misschien wisten jullie het al maar er is hier bij mijn scooterzaak geen vario sleutel voor het tp carterdeksel te verkrijgen.
wat blijkt nou, je kan een morini vario sleutel met een beetje zoeken hoe het past er voor gebruiken! het past er net op :)

Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag...kan er geen knoop aan vast binden:?
 
ja het ronseltje heb ik erop zitten. het zal wel wat met de ringetjes aan de buitenkant te maken hebben denk ik. maar x-treme sr... jij zegt voor tp heb je geen vario sleutel nodig, maar hoe wil je anders je rollen vervangen? met een luchttol maar ja 9 van de 10 mensen hebben geen compressor. en om nou elke keer als je je rollen wilt veranderen naar een garage ofzo te moeten gaan dat is ook niet zo leuk.... vandaar deze tip :)
de morini vario sleutel is weliswaar kantig ipv rond maar valt echt net in de tandjes van het ronsel van de tp carter. :)
 
Oh je hebt t over een variosleutel die op t TP rondsel past..aah.

Ik heb ook een tp kappie en 1x kicken en hij loopt. Zet gewoon alles over uit je andere kap. Zorgt dat die veer goed gespannen zit en er niet half uithangt. Hij moet achter dat kwart ronde tandwiel klemmen zegmaar. Ook heb ik zelf een ringetje en zo'n borgding aan de buitenkant anders schuift die as naar binnen.
 
Zuigerstop? :p Heb wel een variosleutel maar die past niet op m'n polini halfpoelie :/...dus moet wel een zuigerstop gebruiken. Dat een mina variosleutel niet op t TP rondsel past wist ik niet eens.
 
:|

Samenvatting: als je dealer geen variosleutel voor een Top kap heeft, kan je met een beetje beuning ook een morini sleutel gebruiken.. volgens mij snapt niemand nog echt waar het topic om gaat, misschien moet je duidelijker schrijven?

Tuurlijk past een Mina variosleutel niet, het TP rondsel staat veel meer naar buiten en is dus dikker.. maarja ik gebruik ook gewoon zuigerstop, werkt perfect. :)
 
Raki
VTM-sp00ky power



Zuigerstop is keihandig tot je bigend (of smallend) lager het een keer niet meer leuk vindt, dan is een hoop geld een stuk handiger.


__________________
J&P tuning
Power on 2 Wheels



Report this post to a admin | IP: Logged


28-05-04 19:22



zo denk ik er nou ook over ;) dus ff voor 8.50 euro een morini variosleutel halen en klaar is kees
 
Back
Top