Top p. carter kap-Past dat plastic ding nog ?

Xerious

Uh ? wat was er ?....
Als ik nou een Top. Perf. turbo cooling carter kap erop zet , past dat plastic ding erover heen nog ? ( Sr stealth 99) ennuh is de koeling echt veel beter? dus minder vermogen verlies bij tering warm weer ? ( ik heb tinminste echt wel minder power bij heel warm weer.)


------------------
-------------------------
#1=Sr www 99'-paar;custom build-SETUP:Gianelli beta pijp,geen vario ring,15% drukveer, rode malossi trekveertjes, nieuwe ori cil en krukas. top 85 o/t #2=Sr stealth 99'-special painted sharklook, ori pijp uit italie zonder prop met expansiedeel, 5,5 grams rollen, 15% drukveer, groene malossi trekveertjes. top 80 o/t.
 
Advertisement - register to remove this

Maar zou ik dat dan wel kunnen uitzagen ofzo ..? ik vind dat ding dus wel mooi
smile.gif
 
Bij Piaggio kun je dan de geleiding van de oliepompkabel verwijderen, dat rubberen deel... maarja, levert ook al minimale verschillen... die stop links onderin het carterdeksel van Piaggio zal daarintegen wel extra koeling leveren, maarja dan krijg je weer water + andere zooi over je oliepomp...

Greetz.
 
die sr kap past niet meer omdat je top deksel verder uitsteekt je krijgt er ook een ander kickstart dingetje voor (wat je op je krukas vastzet)
en ja die koeling merk je duidelijk met de werking van je koppeling (dus niet je vario)hij houd ongeveer het zelfde aangrijppunt
 
Ik vind dit dus echt gewoon een onzin vraag man!Ja sorrie hoor maar wat een gezever om niks!!!Ik bedoel je koopt dat ding toch niet alleen voor prestaciones en zo maar ook voor de looks!!!En dan ga je moeilijk doen over die blije plastic frut kap van je sr!Tss,ga je flink schamen of zo!!!
 
Sjonge sjonge...in zo'n standaard aprilia carterkap zitten zo'n beetje 'voorgevormde' gesleuven aan de voorkant. FF je Dremel pakken, precies die sleuvjes wegdremelen en hoppa, superkoeling. Ohja, aan de achterkant idem, ook 3 van die vage inhammetjes die lekker kan weghalen.. Kan de lucht een beetje doorstromen...
smile.gif
 
Naja . ik vind die plastic kap echt wel mooier maarjah. thx vor de antwoorden in ieder geval ...

Topic kan closed..!

------------------
-------------------------
#1=Sr www 99'-paar;custom build-SETUP:Gianelli beta pijp,geen vario ring,15% drukveer, rode malossi trekveertjes, nieuwe ori cil en krukas. top 85 o/t #2=Sr stealth 99'-special painted sharklook, ori pijp uit italie zonder prop met expansiedeel, 5,5 grams rollen, 15% drukveer, groene malossi trekveertjes. top 80 o/t.
 
Originally posted by -=PIN=-:
Sjonge sjonge...in zo'n standaard aprilia carterkap zitten zo'n beetje 'voorgevormde' gesleuven aan de voorkant. FF je Dremel pakken, precies die sleuvjes wegdremelen en hoppa, superkoeling. Ohja, aan de achterkant idem, ook 3 van die vage inhammetjes die lekker kan weghalen.. Kan de lucht een beetje doorstromen...
smile.gif

Ja leuk, vooral bij Aprilia doen. Carterdeksel is dragend!! Als je stukjes uit dat 'raamwerk' aan de binnenkant weghaalt ben je echt dom.
 
Originally posted by EdvolutioN:
Ja leuk, vooral bij Aprilia doen. Carterdeksel is dragend!! Als je stukjes uit dat 'raamwerk' aan de binnenkant weghaalt ben je echt dom.


Naja, doet Top Performances toch ook? Zij verzwakken het carterdeksel op dezelfde plaatsen waar je Minarelli open kunt boren... Het kan dus 100% zeker op de plaatsen waar TP het doet...

Of hebben ze van het TP-deksel het "raamwerk" anders geconstrueerd? Lijkt me vrij sterk...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Naja, doet Top Performances toch ook? Zij verzwakken het carterdeksel op dezelfde plaatsen waar je Minarelli open kunt boren... Het kan dus 100% zeker op de plaatsen waar TP het doet...

Of hebben ze van het TP-deksel het "raamwerk" anders geconstrueerd? Lijkt me vrij sterk...

Greetz.



Jep, klopt. Raamwerk is anders
smile.gif
 
Back
Top