Top nardo vertandingsdeksel

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
Hoi, sinds ik een top nardo vertandingsdeksel op mn aerox heb zit er speling op mn achterwiel.

volgens mij is dit een bekent probeem?

kan ik dit oplossen door ergens ringetjes tussen te zetten en waar moeten deze dan komen?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi, sinds ik een top nardo vertandingsdeksel op mn aerox heb zit er speling op mn achterwiel.

volgens mij is dit een bekent probeem?

kan ik dit oplossen door ergens ringetjes tussen te zetten en waar moeten deze dan komen?

dat klopt , dat doen ze vaak , overigens is het ook geen meerwaarde omdat het std deksel gewoon prima is..

daar is ook niks aan te doen..

een Stage6 deksel daarentegen heeft dit probleem niet.
 
je KUNT zo rijden ja , maar echt geweldig is het natuurlijk niet die speling , laat staan de extra slijtage aan de lagers en tandwielen..

dat Nardo deksel is imo waardeloos..

de Stage6 daarentegen geeft geen speling.

lichter lopen ze beide niet overigens , mijn wiel liep superlicht met het std deksel , met het Stage6 deksel is daar niks aan veranderd eigenlijk. Met een Nardo deksel liep het ook niks lichter maar wel veel speling ,met 2 deksels geprobeerd!

IMO is het overbodig , tenzij je geilt op de naaldlagers die erin zitten , die hoogstens stuk kunnen gaan terwijl je er niks mee opschiet ,het loopt echt niet lichter! de std deksel met oliefilpje loopt prima en slijt zo goed al niks...

imo alleen maar geldverspilling als je nog een goeie std deksel hebt..
 
Back
Top