@ph3x f12
Banned
Ghallo,
Vorige week zaterdag (om maar bij het begin te beginnen) moest het mij overkomen dat me snaar er genoeg van had en maar in stof en touwtjes oploste. Ik kijken in mijn carter, tot mijn verrassing zie ik dat het aangrijpingspunt met tandjes (dat sterretje) in mijn ventilvar in m'n krukas gesleten was, en was er niet vanaf te krijgen. Goed, een mooie oplossing om weer snel te kunnen rijden was een blok lenen van een vriend die hij overhad (zodat ik de tijd heb om krukas te verwisselen). Alles gemonteerd, rustig, schoon...alles overgezet, snaartje gekocht, nieuwe ventilvar gekocht.
Goed, hij rijd weer...zelfde setup gehouden, alles hetzelfde alleen een andere snaar dus. Mijn vorige topsnelheid lag op een geweldige 75 km/h, op m'n verkeerd afgestelde digiteller. Nu nadat hij weer rijdt op een formidabele 62 km/h, op die snelheid houd hij in en schokt, vage shit allemaal. Volgens mijn eigen theorie: snaar te breed (vario klimt maar voor helft op). Kan dit kloppen?
Vorige week zaterdag (om maar bij het begin te beginnen) moest het mij overkomen dat me snaar er genoeg van had en maar in stof en touwtjes oploste. Ik kijken in mijn carter, tot mijn verrassing zie ik dat het aangrijpingspunt met tandjes (dat sterretje) in mijn ventilvar in m'n krukas gesleten was, en was er niet vanaf te krijgen. Goed, een mooie oplossing om weer snel te kunnen rijden was een blok lenen van een vriend die hij overhad (zodat ik de tijd heb om krukas te verwisselen). Alles gemonteerd, rustig, schoon...alles overgezet, snaartje gekocht, nieuwe ventilvar gekocht.
Goed, hij rijd weer...zelfde setup gehouden, alles hetzelfde alleen een andere snaar dus. Mijn vorige topsnelheid lag op een geweldige 75 km/h, op m'n verkeerd afgestelde digiteller. Nu nadat hij weer rijdt op een formidabele 62 km/h, op die snelheid houd hij in en schokt, vage shit allemaal. Volgens mijn eigen theorie: snaar te breed (vario klimt maar voor helft op). Kan dit kloppen?