Top Gear - Ferrari 456 GT Engine blow

Rolf

Well-Known Member
Top Gear - Ferrari 456 GT Engine blow

Ik zag net de korte versie, aardig ziek:)
Voor degenen die m nog niet kenden, zoals ik.
 
Advertisement - register to remove this

is vet idd, maar kende em al

bijna alle Top Gear afleveringen zijn trouwens vet, vooral met Tiff Needell, hij heerst :W ik spaar TopGear afleveringen :P volgens mij heb ik ze nu toch wel bijna allemaal 8)
 
en ze trappen die auto's die ze testen lekker af})

owja trouwens wel irri hoe ie steeds de klemtoon op het laatste woord vd zin legt :D
 
Heeeeel oud, was 1 van mijn eerste filmpjes van snelle autos op me comp...

Used to drive woodtrucks, now al he does, all day, is drive ferrari's 'till destruction

(quote uit mijn hoofd, heb hem zo vaak gezien :D) Quote zla wel neit helemaal koppen :p
 
Dit is dus weer errug toevallig :D
Mijn oma heeft dus Andere satteliet abo(astra2 via skytv)en daar was gisteravond Topgear op en toen wilde de bedenker van het Lotus Elise chassis ff laten zien dat je de Elise wel degelijk kan laten uitbreken en HOE :~

en toen dacht ik nu is het afgelopen maar nee gaan ze ff test doen in een vette dikke ubergeile SUUB WRX STI opgefokt naar 330hp op een circuit ik kon echt niet meer ademen wat zijn die dingen gruwelijk vet!

moest het ff kwijt 8)
 
Ik heb ook pas afleveringen gezien van een Diablo, die ff met 200 km/h uitbrekend de bocht om kwam zetten, echt geweldig! Die gozer er naast zitten, toen ging ie ff zonder handen rijden :D Echt gaaf!
 
Back
Top