too fast for race MINA!!!!

Status
Not open for further replies.
PTT NRG said:
Jaa.. ik zal ze eens mailen, het feit dat hij in de catalogus genoemd word betekent ook dat er al "een en ander" over bekend is..

En verder als de 2fast uitlaat wel genoemd word voor de periode 2004/2005
en de 2fast voor mina NIET,, zal dit nog wel even wat langer duren
Dat denk ik ook ik denk zowieso dat die 2fast voor mina een beetje geblaat is als ik SA zelf hoor 8P maja zou leuk zijn voor onze mina fans alstie uit komt:), uitlaat word iig onder mij scooter getest en @ forum geplaatst, dan kunnen we even zien wattie doet.

Bjorn...
 
ik ben ook wel benieuwd naar de uitlaat...
en ik ben beniewd hoeveel mensen die 2f4r voor mina wel niet gaan halen :O zullen er best veel zijn denks...ik heb al vaak gehoord dat mensen die graag willen hebben met hun roxje oid..
 
NRG MBV said:
Dat denk ik ook ik denk zowieso dat die 2fast voor mina een beetje geblaat is als ik SA zelf hoor 8P maja zou leuk zijn voor onze mina fans alstie uit komt:), uitlaat word iig onder mij scooter getest en @ forum geplaatst, dan kunnen we even zien wattie doet.

Bjorn...
+ralf+
En idd,, dat 2fast voor mina, Ik heb er ook mijn twijfels over..
Maar even over dat testen.. al enig idee welke pijpen er getest gaan worden?
 
Huhm, ik weet ook niet of er een 2fast voor mina gaat komen, het zou iig wel leuk zijn als die binnenkort uitkomt :S volgend jaar ofzo hebben we niets aan :)

Ik ben ook wel benieuwt hoeveel toeren de 2fast wilt beuken als die op mina zal komen btw, mijn pro met 43 as wilt toch wel makkelijk 14k+ draaien :) de 2fast op pia is wel hard getimed dus hopelijk fixxen ze het op mina ook zo :D

Oke 2fast mensen pia.... wat was jullie rpm met topvermogen :D
 
PTT NRG said:
+ralf+
En idd,, dat 2fast voor mina, Ik heb er ook mijn twijfels over..
Maar even over dat testen.. al enig idee welke pijpen er getest gaan worden?
Team 2004, HRII, 2f4r dus alstie er is, DPR naar eigen spec., C21 DPR Pia, eventueel zit ik te denken aan de Fabrizi pijp ook al zijn de meningen daar over verdeeld, maar ik kan de uitlaat altijd testen en misschien op sommige punten verbeteren.

Bjorn...
 
ik heb niet het hele topic gevolgd omdat het te groot is :p maar m'n vraag is dus wanneer hij ongeveer voor mina uitkomt (cilinder) excuses als de vraag al 100 keer gesteld is maar ik kon @ laatste pages het niet vinden
 
yups said:
ik heb niet het hele topic gevolgd omdat het te groot is :p maar m'n vraag is dus wanneer hij ongeveer voor mina uitkomt (cilinder) excuses als de vraag al 100 keer gesteld is maar ik kon @ laatste pages het niet vinden

Denk niet dat je daarvoor het hele topic voor had hoeven lezen ;)

Ik denk dat ALS hij komt dat nog wel een hele poos kan gaan duren......maarja wie weet ligt de 1ste serie al klaar......Wie zal het zeggen.....

Maarja ik denk dat dit allemaal gebakken lucht is en we maar lekker af zullen moeten wachten...... :z
 
ik dacht dat het hier net om de uitlaat ging en niet over de cilinder, maar goed het zijn dus nog allemaal speculaties en tsja daar schiet je niet veel mee op, maar goed bedankt
 
Lijkt mij wel? :p

BurN said:
Ik ben ook wel benieuwt hoeveel toeren de 2fast wilt beuken als die op mina zal komen btw, mijn pro met 43 as wilt toch wel makkelijk 14k+ draaien :) de 2fast op pia is wel hard getimed dus hopelijk fixxen ze het op mina ook zo :D

Oke 2fast mensen pia.... wat was jullie rpm met topvermogen :D
 
misschien dat romeo kan reageren hij had toch 23 pk met 2fast gehaald

maar idd volgens mij tussen 13 - 14 k als ik me niet vergis.
 
2fast cilinder
Koopmans 2fast uitlaat
28 keihin
vl13/recht spruitstuk
MHR rotor

31pk @ koopmans bank bij 13.800 a 13.900
Binnenkort misschien weereens updates -:-
 
Mol said:
2fast cilinder
Koopmans 2fast uitlaat
28 keihin
vl13/recht spruitstuk
MHR rotor

31pk @ koopmans bank bij 13.800 a 13.900
Binnenkort misschien weereens updates -:-
Je maakt me nieuwsgierig ;)
 
Enrico@Sprinter said:
2fast koopmans uitlaat?

Hahaha... gewoon een uitlaat die eigenlijk bedoeld was voor een Speed cilinder maar die het toevallig erg goed deed op de 2fast.
 
Joël said:
Hahaha... gewoon een uitlaat die eigenlijk bedoeld was voor een Speed cilinder maar die het toevallig erg goed deed op de 2fast.
Misschien zijn er alweer 5 aangepaste versies getest ondertussen, misschien zat er een andere flens op en was de lengte beinvloed? Voorlopig geef ik info die weinig mensen hebben en vind ik jou reactie een beetje raar/denigrerend.

Verder was de basis/expansie idd door Fred/mij in 1ste instantie ontwikkeld voor een hoogtoerige 70cc setup. Om jullie nog meer op de hoogte te stellen. Die expansie hebben we/heeft Sander ook weer op zijn speed '04 gebruikt.
 
Mol said:
Misschien zijn er alweer 5 aangepaste versies getest ondertussen, misschien zat er een andere flens op en was de lengte beinvloed? Voorlopig geef ik info die weinig mensen hebben en vind ik jou reactie een beetje raar/denigrerend.

:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top