J Joël R New Member 2 June 2024 #1 Hij schakelt goed over en dan hapert ie als ik gas geef en bij gas los knalt ie een beetje hoe kan ik dit oplossen
Hij schakelt goed over en dan hapert ie als ik gas geef en bij gas los knalt ie een beetje hoe kan ik dit oplossen
H Harrr Well-Known Member 2 June 2024 #2 Welke carb en welke sproeier heb je erop zitten? Knallen kan te rijk mengsel zijn, dus teveel benzine of weinig lucht. Dat kan ook haperen op lagere toeren na schakelmoment verklaren. Groet, Upvote 0 Downvote
Welke carb en welke sproeier heb je erop zitten? Knallen kan te rijk mengsel zijn, dus teveel benzine of weinig lucht. Dat kan ook haperen op lagere toeren na schakelmoment verklaren. Groet,
J Joël R New Member 2 June 2024 #3 Carb dellorto14.9 met sproeier 60 Post automatically merged: 2 June 2024 Hij loopt mooi en schakelt goed maar heb sinds kort dat haperen Upvote 0 Downvote
Carb dellorto14.9 met sproeier 60 Post automatically merged: 2 June 2024 Hij loopt mooi en schakelt goed maar heb sinds kort dat haperen