Tomos doet na revisie niet starten

Daan46

New Member
Hoi ik heb een tomos oud model die ik laatst uit elkaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet met nieuwe lagers keerringen en pakkingen. Nu doet hij niet meer starten er zit ook een nieuwe krukas in en nieuwe zuiger met boostpoort hij heeft ook vonk en de bougie wordt nat. Zelf heb ik geen idee meer wat het kan zijn dus heeft een van jullie een idee? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb mijn zuigerveer vervangen was een klein stukje afgebroke, toen weer in elkaar gezet en op nieuw gemeten en kwam bijna op hetzelfde uit als eerst terwijl mijn vliegwiel veel zwaarder ging. Hij doet het nog niet. Ik heb ook de compressie gemeten van de tomos van een vriend en die kwam ook maar op 5 bar uit terwijl die het wel doet. Is mijn meter kapot of klopt dit?
 
Dan denk ik dat of de meter , of de aansluiting op het bougie gat , niet goed is . Heb je het afgebroken stukje veer gevonden ? En hoeveel was je slotspeling met de nieuwe veren? En je hebt toch wel je uitlaat erop , want 2 takt moet tegendruk hebben.
 
Dan denk ik dat van de meter, van de aansluiting op het bougiegat, niet goed is. Heb je het afgebroken stukje veer gevonden ? En hoeveel was je slotspeling met de nieuwe veren? En je hebt toch wel je uitlaat erop, wil 2 takt moet tegendruk hebben.
Slotspeling 0.3 maar enorm strak er tussen uitlaat zit er niet op maar bij die andere tomos wel. De aansluiting hoort te kloppen meter id nog gloednieuw
 
Back
Top