Tomos cilinder/voorvork

damage

Schakel member! :D
Binnenkort wil ik een andere cil op mijn tomos zetten. De airsal 50cc heb ik al eens ehad, dus die wordt het alvast niet.

Dan heb je alleen nog parmakit(=zeta?/vinnik te duur) en eurokit 65 cc.

Nou heb ik ook al meerdere malen gelezen over puchcilinders op tomos blokken....dit is op eerste gezicht wel interessante handel, want daar zijn veel meer cilinders voor te krijgen.....Al zijn die zonder membraan, daarom d8 ik dat die voor de tomos bedoeld is misschien sneller is?!

Cilinder moet wel betaalbaar blijven, dus... wat keus cilinders is het wel beperkt....(ik wil ook graag nog mun derbi kunne houden qua uitgaven)

voor puch:

-44 mm eurokit
-45 mm eurokit
-tccd 6P

Tunen komt voorlopig nog niet aan de orde, denk ik...spoelkanalen zullen zeker weten wel pasgemaakt worden op het carter.

Ik wil eigenlijk wel een 70cc i.v.m trekkracht...dies toch al ver te zoeken op zo een damesbrommertje....Daarom waarschijnlijk ook proma uitlaatje, eerst ff de standaard uitlaat, als ie dan niet te warm wordt....En hij wordt voor school vervoer dus....



Voorvork:

Ik had een vraagje wat betreft de voorvork en die is als volgt: past een voorvork van een puch erin? eventueel compleet met dat ding dat door balhoofd gaat, laat maar zeggen kroonstukjes....want ik vindt een chrome voorvork ook wel wat hebbe, mijn voorvork is overleden, dus kan ik beter gelijk een goede weerkopen....of zijn er voor tomos ook van die extra stevige voorvorken te koop???

Alst niet zomaar past: wat moet er dan veranderd worden zodat het wel past?

BVD alvast
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat de puchcilinders nou niet echt snel zijn, eurokit is wel ok.

Over die vork, je moet eerst balhoofd diameter opmeten, dan weet je of het past.
 
Back
Top