tomos A35B blok op tomos A3

Advertisement - register to remove this

bij de ene zit de carb onder de frame bij de andere er naast dus moet je het spruitstuk hebben dat naast je frame komt dat past zowieos bij allebei
 
het A3 blok heeft ook goeie dingen , zoals de koppelingssegmenten , die zijn bij dat type een stuk beter!!

het is overigens HET blok ;)

verder is het blok nagenoeg gelijk , een A35 cilinder op een A3 blok zou IMO nog beter zijn , alhoewel een A35 blok compleet ook gewoon goed werkt..
 
@ melf als ik me niet vergis is een a3 blok zn ei-cilinder blok 1 speed
daar past als het goed is geen a35 cilinder op of het was geen 65cc
ook is het spruitstuk van een a35 vast met 4 boutjes en die van die A3(ei-cilinder) met 2 boutjes
 
cilinder past er 100% wel op , er zijn slechts enkele types waar hele kleine spoelpoorten in zitten ,maar het past wel.

verder moet je uiteraard het spruitstuk ook overzetten ,dat is ook logisch en had ik dus al gezegd.

maar het ging ook om het HELE blok , en dat past , een A3 en A35 frame zijn ook gelijk namelijk..

voor beide blokken zijn overigens 65cc cilinders , of ze voor A3 er nog zijn weet ik niet , maar importeur Huige had vroeger setjes die hier op pastten , dit waren Puch maxi cilinders met uitlaatbocht en carburateurset erbij.
 
Back
Top