Tomos a35 komt niet meer op toeren

devileyes

Well-Known Member
Ik heb deze vraag al op een ander forum gesteld maar ik krijg er geen reactie op dus dan maar hier proberen..

Mijn tomos wil niet op toeren komen. (Stotteren) Mijn topsnelheid ligt nu op 22 km/h digitaal. Hij hapert al op het moment dat ik gas geef. De bougie is nat dus zou een te grote sproeier kunnen zijn. Ben al van sproeier 54 (waar ik maanden op gereden heb) naar sproeier 50 gegaan (standaard sproeier). Maar de hij blijft haperen het lijkt net of hij zijn brandstof niet kwijt kan.

Wat ik al gedaan heb: Grondplaat gecontroleerd maar die staat goed, carbarateur schoongemaakt. Rook gecontroleerd maar deze is normaal. Dus geen asociale witte rook dus keerringen zijn ook in orde. De cylinderkop gecontroleerd en opnieuw gemonteerd met nieuwe pakking. Deobus check brommer blijft gewoon zelfde toerental draaien.

wat ik er nog wel bij moet vermelden is dat ik iets mis bij mijn carbarateur bij de kant waar het luchtfilter overheen schuift. De plek waar normaal een haaks omgebogen buisje zat in een houder zit nu niks meer maar ik denk niet dat dat de boel beinvloed of toch wel?

Het vreemde vind ik dus dat het probleem "in eens" ontstond. Ik heb mn eigen wezenloosgezocht maar ik kom er niet meer uit.

Mijn setup:
Bromzuiger 50 cc
Bromkop
ATW 24
VTW 26
Carbarateur: 14/9
BOS uitlaat
Ontsteking staat op brom.

Wie kan me helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top