This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tokyo Drift Event - Assen

Status
Not open for further replies.

Marcel

флоп т мг е))


gaat er iemand heen?

ik ga met maatje van me heen, ik sta @ paddock met een A3 in Candy Apple Red
 
is het ook street legal sprints? wat is er verder allemaal te verwachten, lijkt me wel goed vet!8)
 
Ik weet zo niet precies wat er allemaal is, die A3 staat gewoon op de paddock voor de sjeu..

voor de rest komen er drifters denks, en zijn een aantal comps als dB meting etc..

voor de rest zou het op www.automaxx.nl moeten staan
 
ik citeer:

Burning rubber, piepende banden, booming sound systems, original & customized showcars én spectaculaire shows. De ingrediënten voor hét snelste event van het jaar: het Tokyo Drift Event! Een paddock waarop de allernieuwste The Fast And The Furious film tot leven komt in de speciale Preview Arena met officiële behind the scene clips…

Op de paddock zijn er verschillende area’s waar je écht het gevoel krijgt dat je in de film terecht bent gekomen.

Aangezien de film een warm hart toedraagt aan de drift scene, zijn de beste drifters (waaronder Olaf Commijs) met hun prachtige en exclusieve driftwagens aanwezig… Je kunt zelfs meerijden in een speciale drifftaxi (tegen een kleine vergoeding).


In de Circle Of Gold zie je de allermooiste getunede showwagens bij elkaar, en kun je persoonlijk kennismaken met ‘the owner of the showcar’.

Natuurlijk mogen de allersnelste straatracers hun kunsten vertonen op het asfalt. Welke racer maakt de snelste start én heeft de beste streetrace skills?

Op het circuit zal internationaal bekend pk-monster Pyromaniac een vurige show geven! Met zijn 1400 pk jet-quad is Michel Kooij niet bang voor wat vuur, rook en oorverdovend lawaai…


Een deel van de paddock wordt gereserveerd voor showcars, die meedingen naar de titel ‘Best of Show’ tijdens de Meguiar’s Show & Shine Contest. Welke wagen glimt het hardst?



Natuurlijk zal de paddock daarnaast ruimte bieden aan diverse prachtige shows en interessante bedrijven. Op het AutoMaxx podium worden de beste Tokyo Drift goodies weggegeven, waaronder speciale DVD’s, I-pod hoesjes, cd-houders en exclusieve Amerikaanse filmposters. Want wie wil die nu niet hebben…?!

Entreekaarten a €15,00 zijn aan de deur van het Circuit verkrijgbaar. Wil je korting? Klik dan HIER.

Paddockkaarten (voor je auto) voor de programmaonderdelen kun je ter plaatse halen. Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar.



iig wel een vet event.. maar eens kijken f ik tijd kan vrijmaken*D
 
uh jah, daar vraag ik niet om..

vraag alleen wie er ook gaat, misschien word het wel tof
 
Automaxx Suckt. Altijd weer de zelfde plastik stikker bakken :L

En nog geld vragen ook x| ik ga dus lekker niet :+


Als er iemand nog na afloop wat wilt drinken u bent welkom
 
Maykel said:
Automaxx Suckt. Altijd weer de zelfde plastik stikker bakken :L

En nog geld vragen ook x| ik ga dus lekker niet :+


Als er iemand nog na afloop wat wilt drinken u bent welkom


klopt als je er een paar keer bent geweest heb je het wel gezien elke keer meer van hetzelfde, maar kom wel bij jou de zondag invullen maykel:+
 
23 JULI ASSEN DRIFT - VW editie.

Vrouwen in sexy bikini's -moeder van maykel
Topless car wash- Laurens
Groot zwembad op locatie
etc etc

Komt allen!!
 
Status
Not open for further replies.